1

واکنش حیدریان به خبر «کیهان» پیرامون انتصاب یک بازنشسته بر مدیریت موزه سینما⇐برخی از رسانه‌ها برای مسأله‌سازی مأموریت دارند!!!

سینماروزان: خبر هفته گذشته روزنامه «کیهان» درباره انتصاب علیرضا قاسم خان از بازنشستگان وزارت ارشاد بر مدیریت موزه سینما با واکنش محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی مواجه شد.

به گزارش سینماروزان روزنامه «کیهان» انتصاب قاسم خان بازنشسته بر مدیریت موزه سینما را ، مغایر با مصوبه اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر ممنوعیت استخدام افراد بازنشسته بود.(اینجا را بخوانید)

محمدمهدی حیدریان در حاشیه دیدار از موزه سینما در پاسخ به خبر بیان کرد: یکی از آفتهایی که گریبان گیر برخی از رسانه ها است، غیرتخصصی بودن آنها است زیرا برخی از رسانه ها برای مسأله سازی ماموریت دارند و این قدر دانش پرقدرت و حرفه ای ندارند که این مساله سازی را در جایی که زمینه پرداخت وجود دارد، بیان کنند.

حیدریان ادامه داد: این رسانه ها در مرحله اول می توانند سوال کنند که شخصیت حقوقی موزه سینما کجاست؟ ما یک مکاتبه رسمی با مراجع خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردیم چرا که اصلا مسأله داخل وزارتخانه‌ای نبود و پس از آن کسب تکلیف کردیم و آنها شرایط را طبق مستندات بررسی کردند و اعلام کردند که مدیریت علیرضا قاسم‌خان بر موزه سینما بلامانع و قانونی است. در نهایت حکم مدیرعاملی وی را دادیم و امید دارم که بتوان از تخصص و سابقه قاسم خان به نفع سینمای ایران بهره برد.