1

واکنش حجت ایوبی به ادعای سیدضیاءالدین دری درباره توقیف «خانه پدری» بخاطر دخترِ ایوبی⇐نیازی به پاسخ نمی‌بینم/«خانه پدری» در زمان مدیریت این‌جانب پروانه نمایش گرفت و در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمد⇔پرسش: آیا منظور رییس معزول اکران محدود و یک‌روزه است؟؟؟

سینماروزان: اظهارات تازه سیدضیاءالدین دری از اعضای سابق شورای پروانه نمایش که گفته بود حجت الله ایوبی بخاطر حال بد دخترش اسباب توقیف «خانه پدری» را فراهم کرد(اینجا را بخوانید) بعد از واکنش علی احمدزاده کارگردان «مادر قلب اتمی» که این فعل را مصداق مدیریت سلیقه ای دانسته بود(اینجا را بخوانید) با واکنش حجت الله ایوبی مواجه شده است.

به گزارش سینماروزان حجت الله ایوبی رییس معزول سینما به «شرق» گفت: «درباره مطالبی که از زبان یکی از سینماگران گرامی نقل شده، نیازی به پاسخ نمی‌بینم.»

این مدیر سینمایی ادامه داد: فیلم «خانه پدری» در زمان مدیریت این‌جانب پروانه نمایش گرفت و در «گروه هنر و تجربه» به نمایش درآمد. موضع سازمان سینمایی وقت، حمایت از این تصمیم شورای پروانه نمایش و اکران فیلم برای مخاطبان خاص بود. معنی این اقدام کاملا روشن است و نیازی به شرح ندارد؛ اما توقف اکران، خارج از اراده و تصمیم سازمان سینمایی بود. آن روز بر من و اعضای گروه «هنر و تجربه» بسیار سخت گذشت. 

به گزارش سینماروزان ادعاهای رییس معزول درباره صدور پروانه نمایش برای هنروتجربه که ذاتا گروه محدودیست در شرایطیست که در همین گروه محدود هم «خانه پدری» فقط یک روز در یک پردیس روی پرده بود و محافظه کاری آقای معزول باعث شد به محض فشار افراطیون، فیلم از پرده پایین کشیده شود!