1

واکنش حامد بهداد به گلایه خانواده شهید جهان‌آرا از “کیمیا”

سینماژورنال: حامد بهداد بازیگری که با تازه ترین فیلم هاتف علیمردانی با نام “هفت ماهگی” به جشنواره فجر می آید اخیرا هم به خاطر بازی در سریال “کیمیا” در کانون حواشی قرار داشت.
به گزارش سینماژورنال بهداد که در “کیمیا” در نقش شهید محمد جهان‌آرا بازی کرده در گفتگو با مرتضی مصباح در “فیلم نت” در پاسخ به این سوال که چقدر برای بازی در نقش شهید جهان آرا به تحقیقات بیرونی دست زدید، گفته است: بی هیچ{تحقیقی} نبوده، بیشتر می توانم بگویم مقدر بود که این سریال پیش بیاید و همکاری 4 و 5 روزه اتفاق افتاد و انشا الله که همه پسندیده اند و من هم خیلی خوشحالم.

وی در تکرار مجدد این سوال که چه میزان تحقیق کردید؟ گفته است: به هر حال بی هیچ نبود.

نامه خانواده شهید جهان آرا را خوانده ام اما…

بازی بهداد در نقش این شهید با اعتراض یکی از اعضای خانواده این شهید مواجه شده بود که با انتشار بیانیه ای به گلایه از عوامل تولید کار پرداخته بود.(اینجا را بخوانید) بهداد حالا در خصوص اعتراض خانواده شهید جهان‌آرا به این سریال بیان داشته است: بله، این نامه را خوانده‌ام ولی نمی‌توانم الان نظری درباره آن بدهم.

من نماینده مجلس نیستم که موافق یا مخالف باشم

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مطرح شده در بیانیه خانواده شهید جهان‌آرا را قبول دارید یا خیر؟ گفت: من نماینده مجلس نیستم که موافق یا مخالف باشم و اینها مسائل دیگری است.

بازیگر نقش شهید جهان‌آرا در سریال “کیمیا” در پاسخ به این سوال که شما موافقید که نقشی که بازی کردید به شهید جهان آرا نزدیک است؟ گفت: اینها مسائل دیگری است.