1

واکنش تهیه‌کننده “دلم میخواد” به فرمان‌آرا⇐سازمان سینمایی به لواسانات منتقل گردیده؟

سینماژورنال: چند روز پیش خبری منتشر شد پیرامون فیلم جدید بهمن فرمان آرا که در خلال آن خبر، درباره سرنوشت آخرین فیلم ساخته شده توسط بهمن فرمان آرا به نام «دلم می‌خواد» از تغییر تهیه کننده آن و حضور بانک آینده به عنوان سرمایه گزار صحبت شده بود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال آن خبر موجب شده علی تقی‌پور، تهیه کننده فیلم «دلم می خواد»، متنی را که البته لحنی طنازانه دارد منتشر کند و تلویحا عزل خود از تهیه کنندگی “دلم میخواد” را زیر سوال ببرد.

سینماژورنال متن نوشته علی تقی پور را ارائه می دهد:

خبر فوری(هنر ناگهانی)

به صورت ناگهانى سازمان سينمايى از بهارستان به شهرستان لواسانات منتقل گرديد و با همين انتقال مكان به صورت ناگهانى، رييس سازمان سينمايى نيز تغيير كرد.
و به صورت ناگهانى نيز جناب آقاى استاد بهمن فرمان آرا با حفظ سمت به رياست اين سازمان جهت تصميم گيريهاى قانونى در منزل خود، توسط خود، به صورت ناگهان  منصوب شد.
قبل از اين نيز در سالهاى گذشته هواداران ايشان، مشاوران تبليغاتى ايشان و يا خود ايشان، ايشان را توسط خودشان حتى به تهيه كنندگى اجرايى فيلم «آخرين وسوسه مسيح» ساخته مارتين اسكورسيزى (به استناد ويكى پديا)، نيز منصوب كرده بودند. (پيشنهاد سرمايه گذارى از سوى استيون اسپيلبرگ، خريد خانه چارلى چاپلين و… نيز از اين دست است)
بعد از انتصاب ايشان توسط خودشان به سمت رياست سازمان سينمايى به صورت ناگهانى، اولين اقدامى كه جهت اعتلاى سينماى حرفه اى انجام دادند تا مِتُدى نوين، بديع و پيشرو جهت الگوپذيرى سينماى جهان نيز باشد عزل تهيه كننده  آخرين فيلمشان بعد از گذشت سه سال از توليد، و همزمان با  زمزمه هاى اكران عمومى فيلم به صورت كاملاً قاطع در منزل شخصى خود، و انتصاب يك بانك به عنوان تهيه كننده جديد به صورت ناگهانى بوده است.
اميد آن است كه ايشان با درايت، شناخت و التزامى كه نسبت به قانون، فرهنگ و هنر سينما در دهه هشتم زندگى با بركت خود دارند، و با عنايت به مسئوليت جديدى كه براى خود به صورت ناگهانى ايجاد كرده اند، و با تكيه بر دانش علمى، فرهنگى و هنرى كه در ايشان متبلور است بتوانند با عزل و انتصابات  بعدى راه گشاى  هنر-صنعت سينما باشند.

و من ا…التوفيق
رونوشت: جرايد و خبرگزارى هاى پابرجا
پى نوشت: تهيه كننده ى معزول !!!