1

همکاری کارگردان «نهنگ عنبر» با گیتاریست گروه «Camel»+عکس

سینماروزان: سامان مقدم کارگردان کمدی های پرفروش «نهنگ عنبر» نوروز امسال سریال «دیوار به دیوار2» را روی آنتن داشت که چنان که باید نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و حتی خشایار الوند نویسنده این سریال هم به انتقاد از آن پرداخت!!!

به گزارش سینماروزان سامان مقدم یک تجربه نیمه کاره با نام «گاراژ888» را به عنوان تهیه کننده در شبکه خانگی دارد؛ مجموعه ای با رونویسی از «تخت گاز» که فقط یک قسمت آن به شبکه خانگی عرضه شد اما به دلیل عدم استقبال مخاطبان، ادامه آن منتشر نشد.

سامان مقدم به تازگی وارد کار موسیقی هم شده و تهیه کنندگی آلبوومی به نام «آژانس خاموش» را برعهده گرفته است. «آژانس خاموش» با حضور تعدادی از نوازندگان ایرانی و خارجی به سرپرستی سیاوش امامی با زبان انگلیسی توسط موسسه نشر و پخش «جوان» به مدیریت نیما جوان عرضه شده است.

هومن اژدری خواننده، فرشاد رضایی نوازنده بیس، محمدرضا اصغری نوازنده سنت، پیمان توسلی میکس و مستر و سیاوش امام به عنوان نوازنده گیتار و آهنگساز در «آژانس خاموش» حضور دارند.

«کالین باس» از نوازندگان گروه راک انگلیسی «کمل» به عنوان نوازنده در ساخت یکی از قطعات آلبوم «آژانس خاموش» حضور داشته است.

کالین باس
کالین باس