1

همکاری ویشکا آسایش و سیامک انصاری با یک نابازیگر پروتز شده در "دراکولا"ی عطاران

سینماژورنال: در حالی که یک هفته قبل سینماژورنال از حضور یک نابازیگر زن پروتز شده در “دراکولا”ی رضا عطاران خبر داده بود(اینجا را بخوانید) حالا بنا شده ویشکا آسایش و سیامک انصاری هم در این فیلم جلوی دوربین بروند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما””دراکولا” سومین فیلم بلند سینمایی رضا عطاران در مقام کارگردان است که این روزها در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و به تازگی ویشکا آسایش و سیامک انصاری با این فیلم قرارداد بسته اند.

ویشکا آسایش برای دومین بار است که جلوی دوربین رضا عطاران می رود. او پیش از این در فیلم “خوابم میاد” اولین فیلم سینمایی عطاران همکاری داشته است و برای دومین بار است که جلوی دوربین او می رود.
این دو البته به غیر از “خوابم میاد” در فیلم پرفروش “ورود آقایان ممنوع” با یکدیگر هم بازی بودند.
سیامک انصاری برخلاف ویشکا آسایش برای اولین بار است که یک تجربه مشترک با رضا عطاران دارد. این دو حتی در تلویزیون نیز تاکنون با یکدیگر همکاری نکرده بودند.

رضا عطاران در سومین فیلم خود بازهم بازی می کند. او که در دو فیلم قبلی خود “خوابم میاد” و “ردکارپت” به عنوان نقش اصلی حضور داشت این بار هم تصمیم دارد در “دراکولا” در کنار کارگردانی به ایفای نقش بپردازد.
او برای “خوابم میاد” توانست سیمرغ بهترین کارگردانی بخش نگاه نو جشنواره را کسب کند.

فيلم “دراکولا” به غیر از این سه بازیگر، بازیگران دیگری هم دارد که در حال انتخاب هستند.
تست گریم و تمرین بازیگران در لوکیشن اصلی این فیلم آغاز شده و بزودی فیلمبرداری آن در تهران آغاز می شود. عطاران به غیر از کارگردانی نگارش فیلمنامه جدیدش را نیز برعهده دارد.
علی سرتیپی تهیه کننده این فیلم است.