1

همکاری با لس‌آنجلس موجب شد⇐ممنوعیت پخش تیزرهای کارگردان یونیت دوم “محمد رسول ا..(ص)” از رسانه ملی+عکس

سینماژورنال: بیژن میرباقری که در گروه تولید “محمد رسول ا..(ص)” به عنوان کارگردان یونیت دوم حاضر بود این روزها با تازه ترین فیلم مستقلش “ربوده شده” به سینماها آمده است.

به گزارش سینماژورنال “ربوده شده” که داستان ربوده شدن لپ تاپ یک هنرپیشه معروف را روایت می کند از حضور نیکی کریمی، سروش صحت و روزبه بمانی در نقشهای اصلی سود می برد.

در این بین روزبه بمانی ترانه سرای موسیقی پاپ در این فیلم نقش نامزد هنرپیشه معروف داستان را بازی می کند و حضور همین ترانه سرا برای فیلم مشکل ساز شده است.

سابقه روزبه بمانی در همکاری با خوانندگان لس آنجلسی باعث شده پخش تیزرهای “ربوده شده” از رسانه ملی ممنوع اعلام شود و تا این لحظه هم رایزنیها برای حل مشکل جواب نداده است.

همکاری از احسان خواجه امیری تا برادران جعفری

روزبه بمانی که سابقه ایفای نقش در نمایش “کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد” به کارگردانی رضا حداد را داشته است، به عنوان ترانه سرا علاوه بر چهره های مطرح داخلی نظیر محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری و کاوه یغمایی سابقه همکاری با یک سری خواننده لس آنجلسی نظیر داریوش اقبالی، فائقه آتشین و کامران و هومن جعفری را داشته است.

ایفای نقش روزبه بمانی در “ربوده شده” نسبتا واقع گرایانه از کار درآمده اما همکاری با لس آنجلس برای تیزرهای فیلم مشکل ساز شده است.

باید منتظر ماند و دید با اصلاح تیزر و حذف بمانی از آن شرایط پخش آن از تلویزیون فراهم خواهد شد یا آن که دست اندرکاران تولید فیلم،قید پخش تیزر از رسانه ملی را می زنند؟ به خصوص که در ماههای اخیر پخش تیزرها از رسانه ملی نقش چندانی در جلب توجه مخاطبان نداشته است و تبلیغات فضای مجازی و ماهواره ای نقشی موثرتر ایفا کرده اند.

نیکی کریمی و روزبه بمانی در "ربوده شده"
نیکی کریمی و روزبه بمانی در “ربوده شده”