1

همکاری بازیگر احمدی‌نژادنما با کارگردان نمایش توقیفی!

سینماروزان: محمود بصیری بازیگری که مخاطبان او را با بازی در نقشهای خاطره انگیزی در سریالهای «آرایشگاه زیبا» و «هزاردستان» و آثار سینمایی چون «مادر» و «سوته دلان» به یاد دارند و بنا به دلایلی بیش از دوازده سال از عرصه بازیگری تئاتر دور مانده بود با حضور در نمایشی تازه بار دیگر به صحنه باز میگردد.

به گزارش سینماروزان بصیری که در گفتگوهایی مدعی شده بود به علت شباهت با محمود احمدی نژاد رییس جمهور دولتهای نهم و دهم نتوانسته در آن برهه زمانی چنان که باید در سینما و تلویزیونی حضور داشته باشد و البته برخی شنیده ها از واریز حقوق ثابت برایش در آن دوران خبر داده اند، در دولت روحانی هم چندان پرکار نبوده است.

بصیری بناست با نمایشی به نام «بنگاه تئاترال» که هادی مرزبان از چهره های سرشناس تئاتر آن را کارگردانی می کند به عرصه تئاتر برگردد.

هادی مرزبان که آخرین بار 3 سال قبل با نمایش توقیفی و نیمه کارع «تانگوی تخم مرغ داغ» در تالار وحدت اجرا داشت «بنگاه تئاترال» را در قالب یک نمایش کمدی ایرانی و به نوعی تخته حوضی اجرا می کند. در این شیوه اجرایی بهره‌گیری از موسیقی زنده در الویت قرار دارد.

این نمایش کمدی-موزیکال از هفته دوم تیرماه در تالار سنگلج اجرا می شود.

به مانند اغلب تئاترهای مرزبان در «بنگاه تئاترال» هم همسرش فرزانه کابلی است که طراحی حرکات موزون را برعهده دارد و سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میرطاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی و نیز سامان تیر انداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلالوند و جمعی از هنرجویان تئاتر در این اثر ایفای نقش می کنند.

محمد حشمتی خواننده ای که با قطعه «اذان می گویند» شناخته می شود خواننده این تئاتر است و علی المعی به عنوان آهنگساز در آن حضور دارد.