1

همکاری آقازاده اصولگرا با کارگردان «در مدت معلوم»+عکس⇐حالا میتوان امید داشت به راه‌اندازی صنف آقازادگان-تهیه‌کننده؟!

سینماروزان: در سالهای اخیر عطش قابل توجهی از سوی خویشاوندان نسبی و سببی چهره های مطرح سیاسی-اقتصادی برای حضور در هنرهای نمایشی دیده شده است.

به گزارش سینماروزان حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا و علی حضرتی آقازاده الیاس هر دو از سران اصلاح طلبی، امیرحسین شریعتمداری آقازاده و محمدهادی رضوی داماد محمد شریعتمداری معاون دولت اعتدال و برادران رسول‌اف آقازادگان جلال مدیرعامل بانک آینده از جمله آقازادگان شناخته شده ای هستند که این سالها از سینما تا موسیقی و شبکه خانگی فعالیت داشته اند.

عباس نادران آقازاده الیاس از چهره های جریان اصولگرایی و نماینده مجلس نهم که از راهیابی به مجلس دهم بازماند از تازه ترین آقازادگانیست که قصد ورود به سطح اول هنرهای نمایشی را دارد.

عباس نادران پیشتر به عنوان تهیه کننده، مستندهایی مذهبی را با حمایت ارگانهایی مانند ستاد بازسازی عتبات یا شبکه مستند تولید کرده است اما او حالا قصد کرده وارد سینما شود و یک فیلم بلند را تولید کند.

نادران بناست در یک همکاری مشترک با وحید امیرخانی اولین تهیه کنندگی خود در سینمای بلند را برای ساخت فیلمی جنایی به نام «شاه کش» تجربه کند؛ فیلمی که مهناز افشار همسر یاسین رامین آقازاده دو معاون محمود احمدی‌نژاد هم در آن ایفای نقش خواهد کرد.

امیرخانی که در ساخت مستندی به نام «لبیک» با نادران همکاری داشته دو سال قبل کمدی «در مدت معلوم» با مضمون ازدواج موقت را روی پرده داشت و فیلم تازه اش «شاه کش» دومین فیلم بلندیست که خواهد ساخت.

اینکه شورای پروانه ساخت چگونه پروانه ساختی به تهیه کنندگی نادران و کارگردانی امیرخانی صادر کرده جای سوال دارد. منطق می گوید رزومه خالی این آقازاده در سینمای بلند امکان اینکه او بتواند پروانه ساخت بگیرد را فراهم نمی کند اما گویا شورایعالی تهیه کنندگان مجوز تهیه کنندگی آقازاده را به اداره نظارت ارسال کرده اند. روندی که به شدت شگفت انگیز است.

فارغ از آن با ورود این آقازاده به سینما و قرار گرفتن کنار آقازادگانی که پیشتر در این حیطه بوده اند میتوان انتظار این را داشت که در کنار تشکلهای متعدد حیطه تهیه کنندگی یک تشکل تازه مثلا کانون آقازادگان-تهیه کننده  در سینما راه بیفتد تا حافظ منافع آقازادگان سینمایی باشد؟؟؟

عباس نادران

عباس نادران