1

همه رفقای «مدیر در سایه» در بخش مسابقه جشنواره فجر!!؟؟⇔ فهرست فیلمهای بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم فجر اعلام شد⇐با حضور هرآنچه سازمان ارزشی اوج ساخته+یک مدیر سالیان تلویزیون+همراهی “سرمایه‌گذار چندفیلمه هفتادساله”+یک آقازاده اقتصادی+زن و شوهری که حمایت هنگفت رسانه‌های تصویری را داشته‌اند!+محصولات متبوع فارابی+حضور سینماگران شکست‌خورده اکران۹۶ با مضمون عاشورا+تهیه‌کننده فیلم یک مدیر معزول سازمان+…

سینماروزان: فهرست فیلمهای بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر اعلام شد؛ آن هم با حضور برخی از میان مایه و کم مایه ترین سینماگرانی که ارتباط نزدیکی با مدیر در سایه سازمان(؟) داشته اند!!

به گزارش سینماروزان در فهرست فیلمهای بخش مسابقه هم نام تمامی فیلمهای سازمان هنری-رسانه ای اوج از «23نفر» تا «قسم» و «غلامرضا تختی» به چشم میخورد و هم نام علیرضا شجاع نوری و همسرش مونا زندی حقیقی که برای تولید مستندی به نام «آیین هماوایی/لحظه‌های دلتنگی» حمایت هنگفت موسسه رسانه های تصویری را داشته‌اند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه گذار چندفیلمه هفتاد ساله با سه فیلم «متری شش و نیم»، «سرخپوست» و «بی حسی موضعی» در فهرست مسابقه جشنواره حضور دارد که در این بین دو فیلم اول حضورشان قطعی است و فیلم سوم به عنوان رزرو اعلام شده است.

«سمفونی نهم» محمدرضا هنرمند که حمایت 875میلیونی فارابی در سال 96 یعنی دوران دلار زیر 4هزار تومانی را برای تولید داشته از دیگر فیملهای حاضر در بخش مسابقه جشنواره است. «پالتو شتری» و «طلا» که هر کدام 300میلیون تسهیلات فارابی را داشته اند نیز در بخش مسابقه حاضرند. مجید شیخ انصاری از مدیران سالیان تلویزیون تهیه کنندگی «پالتو شتری» را برعهده داشته است. «ماجرای نیمروز2» از دیگر فیلمهای مورد حمایت فارابی است که در بخش مسابقه جشنواره فجر حضور دارد.

سیاوش حقیقی تهیه کننده‌ای که فیلم قبلیش «مادری» از شکست خوردگان اکران96 بود با فیلمی به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی که فیلم قبلی وی «انزوا» هم در زمره شکست خوردگان اکران96 بود در بخش مسابقه حضور دارند! «خون خدا/سیاوش» نام پروژه مشترک این دو است که گویا مرتبط با عاشوراست.

آزیتا موگویی که تهیه کنندگی فیلم اول مدیر معزول روابط عمومی سازمان سینمایی را برعهده داشت هم با فیلم «ایده اصلی» در بخش مسابقه جشنواره حضور دارد!

احسان رسول اف آقازاده جلال مدیرعامل بانک آینده با انیمیشن «آخرین داستان» در بخش انیمیشن جشنواره حضور دارد.

فهرست آثار بخش مسابقه جشنواره سی و هفتم فجر به شرح زیر است:

(نام فیلم/نام کارگردان/نام تهیه کننده)

–آشفتگی/فریدون جیرانی

–ایده اصلی/آزیتا موگویی

–بنفشه آفریقایی/مونا زندحقیقی-علیرضا شجاع نوری

–23نفر/مهدی جعفری-مجتبی فرآورده

–پالتو شتری/مهدی علی‌میرزایی-مجید شیخ انصاری

–تیغ و ترمه/کیومرث پوراحمد-علی قائم مقامی

–جمشیدیه/یلدا جبلی-محمدصادق آذین

–خون خدا/مرتضی‌علی عباس‌میرزایی-سیاوش حقیقی

–درخونگاه/سیاوش اسعدی-منصور سهراب‌پور

–سال دوم دانشکده من/رسول صدرعاملی-مسعود ردایی

–سرخپوست/نیما جاویدی

–سمفونی نهم/محمدرضا هنرمند-زینب تقوایی

–شبی که ماه کامل شد/نرگس آبیار-محمدحسین قاسمی

–طلا/پرویز شهبازی-محمد شایسته

–غلامرضا تختی/بهرام توکلی-سعید ملکان

–قسم/محسن تنابنده-جلیل شعبانی

–قصرشیرین/رضا میرکریمی

–ماجرای نیمروز2/محمدحسین مهدویان-محمود رضوی

–متری شش و نیم/سعید روستایی-جمال ساداتیان

–مردی بدون سایه/علیرضا رییسیان

–مسخره باز/همایون غنی زاده-علی مصفا

–ناگهان درخت/صفی یزدانیان-پیمان معادی

⇓⇓⇓

–آنجا همان ساعت/سیروس الوند(رزرو)

–بی حسی موضعی/حسین مهکام-حبیب رضایی(رزرو)

–مدیترانه/هادی حاجتمند(رزرو)

⇓⇓⇓

–آخرین داستان/ اشکان رهگذر-احسان رسول اف(انیمیشن)

–بنیامین/ محسن عنایتی نوش آبادی(انیمیشن)

–شب آفتابی/ سیدعلی مدنی(انیمیشن)