1

همزمان با طعنه تنابنده به شهرام جزایری، خبر رسید که تنابنده، «قسم» را بدون مقدم می‌سازد⇔پرسش: آقای تنابنده! طعنه به شهرام جزایری حق شماست اما حق مخاطبان است که بدانند بودجه تولید «قسم» از کجاست؟ سرمایه شخصی مجری طرح میرکریمی؟ یا بودجه سازمان ارزشی مطبوع‌تان در تولید «پایتخت۵»؟

سینماروزان: ساعاتی بعد از انتشار خبر فیلمسازی مشترک محسن تنابنده و سیروس مقدم در پروژه «قسم»، اصلاحیه این خبر با این شرح رسید که سیروس مقدم فقط مشاور تنابنده در «قسم» است و تنابنده بعد از کمدی مناقشه برانگیز «گینس» دومین فیلمش را هم به تنهایی کارگردانی خواهد کرد.

اصلاحیه خبر کارگردانی تنابنده در شرایطی رسید که او از طریق صفحه اجتماعیش طعنه ای زده به ماجرای فرار از کشور شهرام جزایری از طریق بار عدس(!!!) اما درباره چگونگی تأمین بودجه فیلم تازه اش توضیحی نداده است.

تهیه کننده «قسم» جلیل شعبانی است که سال قبل با سرمایه سازمان هنری-رسانه ای اوج فیلم «سوءتفاهم» را تولید کرده بود و البته در ماههای اخیر هم به عنوان مجری طرح درگیر همکاری با رضا میرکریمی در پروژه پربازیگر «ما همه با هم هستیم» بود؛ پروژه ای که خود به خاطر پرسشهای مرتبط با چگونگی تأمین بودجه حاشیه ساز شده است.

حالا مشخص نیست بودجه فیلم تازه تنابنده را چه کسی خواهد داد؟ آیا جلیل شعبانی بعد از دو همکاری اخیر با اوج و میرکریمی به چنان پایداری مالی رسیده که میخواهد بودجه تولید «قسم» را از جیب دهد یا آن که باز بناست یک ارگان یا نهاد ارزشی پشت فیلم باشد؟؟