1

همزمان با روز خبرنگار صورت می‌گیرد⇐ایجاد تسهیلات نمایش فیلم برای اهالی رسانه در پردیس سمرقند و سینما عصر جدید

سینماروزان: همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار مدیریت سینما عصرجدید در پاسداشت زحمات اهالی رسانه تسهیلات ویژه ای را برای استفاده فعالان رسانه ای از آثار این سینما درنظر گرفته است.

بر این اساس روز سه شنبه 17 مردادماه فعالان رسانه ای با ارائه کارت خبرنگاری می‌توانند به رایگان به تماشای آثار در حال اکران سینما عصرجدید بپردازند.

«پا تو کفش من نکن»، «ساعت 5عصر»، «گذر موقت» و «اکسیدان» چهار فیلمی هستند که این روزها در سینما عصرجدید روی پرده هستند و اهالی رسانه میتوانند هر کدام از آثار را که می‌خواهند همزمان با روز خبرنگار به رایگان ببینند.

تسهیلات پردیس سمرقند برای اهالی رسانه

مدیریت پردیس سمرقند نیز با تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه ای، شرایط ویژه ای را برای استفاده از محصولات سینمای ایران برای آنها فراهم کرده است.

بر این اساس فعالان رسانه ای قادرند روزهای سه شنبه 17 و چهارشنبه 18 مردادماه با ارائه کارت خبرنگاری از محصولات این پردیس استفاده کنند.

مدیریت پردیس سمرقند از خبرنگاران خواسته است حداقل نیم ساعت قبل از حضور در پردیس از طریق روابط عمومی به رزرو بلیت برای سانس خاص مدنظر خود بپردازند.

«گذر موقت»، «21 روز بعد»، «اکسیدان»، «پا تو کفش من نکن» و «ساعت 5عصر» پنج فیلمی هستند که در پردیس سمرقند روی پرده اند و اهالی رسانه میتوانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با هماهنگی قبلی به تماشای این آثار بنشینند.