1

همراهی یک روزنامه‌نگار صریح اللهجه با یک مستندساز برای واکاوی تناقضات «لایف استایل»ایرانی

سینماروزان: با صدور پروانه ساخت برای «لایف استایل» از سوی سازمان سینمایی، این فیلم وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش سینماروزان این اثر  یک مستند بلند اجتماعی است که در آن تلاش چند شهروند ایرانی برای زندگی بر اساس روش­های جدید و مدرن زندگی امروزی به تصویر کشیده می شود. این شهروندان در حالی این سبک و سیاق را برای زندگی خود در پیش گرفته اند که شیوه فوق با جریان عادی زندگی مردم تضادها و تناقض هایی دارد.

«لایف استایل» با کارگردانی مشترک اسلام فتحی از مستندسازان و رضا استادی از روزنامه نگاران صریح اللهجه مقابل دوربین خواهد رفت.

این اثر به صورت مستندی محض و روایی مقابل دوربین می رود و تلاش سازندگان بر این است که روایتهای دراماتیزه از شخصیتهای  مختلف  با ساختار مستند را به تصویر بکشند.

اسلام فتحی در طول سال‌های گذشته ساخت فیلم و مجموعه های مختلفی از قبیل «آرزو»، «شال قرمز»، «آمریکای لاتین»،«در جستجوی بهشت گمشده»،«ماگادان»،«سفرنامه خاور دور» و مستندهای اجتماعی همچون: «مجموعه مستند  خط قرمز»، «انتهای جاده»، مجموعه حادثه­ ای «مکث» و… را به عنوان تهیه کننده و کارگردان در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

رضا استادی نیز طی دو دهه گذشته در عرصه روزنامه نگاری، نویسندگی و مدیریت روابط عمومی ‎فیلم­ها و سریال های تلویزیونی فعالیت داشته و نگارش سه کتاب داستانی و ساخت چند فیلم کوتاه از جمله سه گانه «تاکسی اینترنتی» را در کارنامه کاری خود دارد.

این فیلم بر اساس نوشته ­ای از رضا استادی به تهیه کنندگی اسلام فتحی و مجری طرحی موسسه فرهنگی هنری ستاره طلایی تولید می‌شود و محبوبه حبیب‌الله‌زاده مدیر تولید آن است.