1

همراهی با سعید سهیلی برای نقد آقازادگان رانت‌خوار؟⇐احمد کاوری: «ژن خوک» هیچ ربطی به «گشت۳» ندارد/یک کمدی-فانتزی است درباره جریانات اخیر جامعه!

سینماروزان: در روزهای گذشته یکی از بازیگران قسمت دوم «گشت ارشاد» از ساخت قسمت سوم آن خبر داد.(اینجا را بخوانید) این خبررسانی موجب شد بسیاری گمان کنند «گشت3» همان «ژن خوک» است که سعید سهیلی پیشتر از تولید آن خبر داده بود.

به گزارش سینماروزان با این حال احمد کاوری کارگردانی که بناست «ژن خوک» را به تهیه کنندگی سهیلی بسازد این گمانه زنی را رد کرده و به «آنا» گفت: برخلاف ادعای برخی که می‌گویند «گشت3» شاید همان «ژن خوک» باشد، باید بگویم که این مسأله صحت ندارد چون این فیلم داستان مجزا و بازیگران دیگری خواهد داشت.

وی با اشاره به ارتباط «ژن خوک» با جریانات اخیر جامعه و ماجرای آقازادگی افزود: داستان فیلمنامه «ژن خوک» که کار نگارش آن تقریبا تمام است، شخصیت‌های متفاوتی دارد. گرچه به هرحال قصه‌اش اجتماعی و کمدی-فانتزی خواهد بود که به دور از جریانات اخیر جامعه هم نیست. احتمالا خودم کارگردان این پروژه باشم و سعید سهیلی نیز تهیه‌کننده آن خواهد بود.

کارگردان فیلم «نفوذی» درباره اینکه چه زمانی پروژه جدید خود را کلید خواهد زد، توضیح داد: برای ساختش همه چیز به شرایط تولید و ترکیب بازیگران مدنظر بستگی دارد. شرایط مساعد باشد خیلی زود آن را خواهم ساخت. فکر می‌کنم امسال «ژن خوک» را کلید بزنیم. بحث جشنواره نیست چون «ژن خوک» مناسب اکران است و حتی فروش خوبی هم می‌تواند داشته باشد.