1

همراهی امير آقايي با آقازاده اصلاح‌طلب+عکس

سینماژورنال: امير آقايي براي بازي در نقش “رضا فرجام” در پروژه سينمايي “فصل نرگس” به سرمایه‌گذاری و مجری طرحی حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا چهره سیاسی اصلاح طلب انتخاب شد.

به گزارش سینماژورنال فيلم سينمايي “فصل نرگس” به نويسندگي و كارگردانی نگار آذربايجاني و تهيه كنندگي سحر صباغ‌سرشت كه ماه گذشته در تهران كليد خورد، در ادامه معرفي بازيگرانش از حضور اميرآقايي براي يكي از نقش هاي اصلي فيلم خبر داد.

گروه توليد اين پروژه سينمايي “فصل نرگس” تاكنون در نقاط مختلف شهر تهران همچون “سعادت آباد”، “كارگر شمالي” ، “بهشت زهرا”، “شيخ بهايي” ، “دارآباد” و “دزاشيب”  فيلم برداري داشتند.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: فصل نرگس روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

فصل نرگس دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از « آیینه های روبرو » بشمار می رود که ژانر اجتماعی دارد و ريما رامين فر ، يكتا ناصر ، پژمان بازغي، گوهر خيرانديش، شايسته ايران ، محمدرضا هدايتي  و صالح ميرزاآقايي ديگر بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي هستند.

گفتني است فيلمبرداري فصل نرگس در نقاط مختلف شهر همچنان ادامه دارد و به زودي بازيگران ديگر نقش هاي فيلم نيز معرفي خواهند شد.

 

امیر آقایی/فصل نرگس
امیر آقایی/فصل نرگس