1

همبازی شدن مهدى هاشمى و بابك حميديان در درامی سیاسی-تاریخی

سینماژورنال: مهدي هاشمى در “سيانور ” دومين فيلم بلند بهروز شعيبى به عنوان يكي از بازيگران اصلى فيلم جلوي دوربين مى رود.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” “سيانور” که گفته می‌شود پروژه ای جنجالی خواهد بود، هم اكنون در مرحله پيش توليد قرار دارد و به تازگى مهدى هاشمى براي حضور در اين فيلم قرارداد بسته است. اين اولين همكارى هاشمى با بهروز شعيبى است.

همچنين حضور بابك حميديان نيز در اين پروژه قطعى شده است. پيش از اين حميديان با بهروز شعيبى در مجموعه تلويزيونى “پرده نشين” همكارى کرده بود و اين دومین تجربه اين بازيگر با كارگردان “سيانور” محسوب مي شود. انتخاب بازيگران اين فيلم كه  كاري پر پرسوناژ است همچنان ادامه دارد.

تهيه كنندگى “سيانور” که یک عاشقانه پلیسی با مایه های سیاسی است، را سيدمحمود رضوي برعهده دارد. پيش از اين رضوي و شعيبي در اولين فيلم بلند سينمايي اين كارگردان “دهليز” با يكديگر همكارى داشتند

قصه “سیانور” در دهه 50 می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویرکشیده می شود. فیلمبرداری “سیانور” در تهران و چندین شهرستان انجام می شود.

بهروز شعیبی قبل از مجموعه پرمخاطب “پرده نشین” که سال گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، فیلم “دهلیز” را کارگردانی کرد. او برای اولین فیلم بلند سینمایی خود جوایز متعددی دریافت کرد.