1

هشدار تئوریسین سرشناس اصولگرا درباره مجریان اصولگرای تلویزیون!!

سینماروزان: در فاصله ای چندماهه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی کم نیستند چهره های مطرح اصولگرا و اصلاح طلب که میکوشند تحلیلهایی متفاوت درباره نتیجه این انتخابات ارائه کنند.

در این میان امیر محبیان از تئوریسینهای سرشناس اصولگرا هشدار داده درباره مجریان اصولگرایی که قصد دارند از طریق تریبون تلویزیون خود را به عنوان گزینه معیار معرفی کنند.

امیر محبیان درباره سوءاستفاده برخی چهره‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از جوانگرایی مدنظر رهبر انقلاب به “خبر آنلاین” گفت: بعد از این که مقام معظم رهبری در خصوص جوان بودن و ظهور نیروی جوان و انقلابی در صحنه سیاسی نکاتی را مطرح کردند، ممکن است ما در هر دو جریان به ویژه در جریان اصولگرا، شاهد این باشیم که افرادی جوانتر تلاش کنند این سخنان را که سخنان درستی هم هست، به سکوی پرشی برای رسیدن خودشان به قدرت تبدیل کنند؛ البته در عین حال با گونه‌ای سلبریتی بودن؛ یعنی به طور مثال مجریانی که به عنوان اصولگرا دیده می‌شوند، خود را مطرح کنند و تلویزیون یک فاکتور می‌شود برای این که چه کسانی شناخته شده هستند.

محبیان اضافه کرد: منظور من کسانی است که با رویکرد سیاسی مجری و چهره هستند یا کسان دیگری که جوان هستند و به عنوان یک جوان انقلابی شناخته می‌شوند و در عین حال ممکن است که به شکل خاصی هم به گروه‌های سیاسی وابسته نباشند. ممکن است که ما شاهد یک موج اینچنینی باشیم که ممکن است حسنات و سیئات خود را داشته باشد.