1

هشدارهای حسین فرحبخش نسبت به اوضاع کساد سینماها⇐اگر الان سینماها کار نکنند تا آخر سال دیگر امکان کار کردن نخواهند داشت!/اکران “زنها فرشته‌اند۲” از نظر مالی برای من ضرر داشت و فقط از لحاظ معنوی راضی شدم به اکران!/نه شهرداری کمکی برای تبلیغات کرده و نه تلویزیون!/ ۶۰۰ میلیون تومان از جیب برای اجاره بیلبورد هزینه کردم تا چراغ سینماها روشن بماند!/سالن‌های سینما جزو پاک‌ترین اماکن عمومی هستند ولی متاسفانه رسانه ملی هیچ اطلاع‌رسانی در این باره نمی‌کند!/بسیاری از مدیران فعلی و سابق تلویزیون در شوراهای سینمایی ارشاد مشغول فعالیت هستند ولی تلویزیون برای رونق دوباره سینماها هیچ تلاشی نمی‌کند!!/با ادامه وضعیت فعلی، هزاران نفر بیکار خواهند شد

سینماروزان: محمدحسین فرحبخش تهیه‌کننده کمدی روی پرده “زنها فرشته‌اند۲” نسبت به عدم‌ حمایت از سینماداران و فیلمهای روی پرده هشدار داد و تاکید کرد که اگر برای حضور مردم در سینماها تبلیغ نشود نزدیک به ۵ تا ۶هزارنفر از اهالی سینما گرفتار بیکاری خواهند شد.

محمد حسین فرحبخش با اشاره به اکران این فیلم در شرایط فعلی به “گراندسینما” گفت: شاید در شرایط عادی و منطقی اش نباید فیلم را اکران می کردم اما مردم از کسی که از قدیمی های حرفه خودش هست توقع دارند و به نظرم در این شرایط که سینما به همدلی بیشتر مردم کمک می کند باید چراغ سینما را روشن نگه داشت.

فرحبخش که این روزها کمدی “زنها فرشته‌اند۲” را روی پرده دارد با گلایه از خلف وعده مدیران فرهنگی و عدم حمایت از فیلم‌های در حال اکران گفت: شهرداری هیچ کمکی به ما برای تبلیغات نکرد و ۶۰۰ میلیون تومان از جیب برای اجاره بیلبورد هزینه کردم. تلویزیون هم هیچ گونه کمکی برای پخش تیزرهای تبلیغاتی نکرد.سالن‌های سینما جزو پاک‌ترین اماکن عمومی هستند ولی متاسفانه رسانه ملی هیچ اطلاع‌رسانی در این باره نمی‌کند؛ این اتفاق در شرایطی است که بسیاری از مدیران فعلی و سابق تلویزیون در شوراهای سینمایی ارشاد مشغول فعالیت هستند ولی تلویزیون هیچ کمک و تلاشی برای رونق دوباره سینماها نمی‌کند!!

وی اضافه کرد: اکران “زنها فرشته‌اند۲” از نظر مالی برای من ضرر خواهد داشت ولی از لحاظ معنوی برای من نفع دارد و امید دارم با این حرکت و اکران فیلم باید کاری کرد مردم به سینما بروند. سینماها از لحاظ ویروس کرونا کاملا امن و پاک است و قبل از هر سانس سالن های سینما ضدعفونی می شود و من به مردم این اطمینان را می دهم که مردم با خیال راحت به سینما بروند؛ با این حال این اطلاع‌رسانی باید از طریق رسانه ملی انجام شود که همه در جریان قرار گیرند ولی متاسفانه صورت نگرفته!!

این تهیه کننده سینما یادآور شد: اگر الان سینماها کار نکنند تا آخر سال دیگر امکان کار کردن نخواهند داشت و حدود پنج شش هزار پرسنل سالن های سینما بیکار می شوند که این ضربه بزرگی به اقتصاد سینما و معیشت خانواده هایی است که در این حرفه مشغول به کارند. با ادامه وضعیت فعلی، هزاران نفر بیکار خواهند شد و یک بحران عظیم شکل خواهد گرفت!