1

درخواست عجیب نویسنده “شهر موشها” از شهردار

سینماژورنال: هرچند حدودا یک هفته ای از درگذشت ایرج کریمی و برگزاری مراسم تشییع وی می گذرد اما دقت در سخنرانیهای صورت گرفته در مراسم تشییع مرتب نکته های جدیدی را پیش روی مخاطب می گذارد.

به گزارش سینماژورنال از جمله این نکات در سخنان فرهاد توحیدی فیلمنامه نویس و از فعالان سالهای اخیر خانه سینما وجود دارد که در این مراسم از محمدباقر قالیباف شهردار تهران خواسته است قطعه هنرمندان جدیدی برای اهالی سینما احداث شود.

 فرهاد توحیدی که آخرین فیلمنامه اکران شده اش “شهر موشها” است در مراسم تشییع ایرج کریمی از وضعیت موجود قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انتقاد کرد و خطاب به شهردار و همچنین شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنرمندان زینت‌المجالس نیستند که فقط برای نشستن در ردیف اول و گرفتن عکس یادگاری به آن‌ها نگاه شود.

وی ادامه داد: هنرمندان قابل احترام هستند و شرم‌آور است که خانواده‌های هنرمندان برای تدفین پیکر آن‌ها در قطعه ای که ظرفیت‌اش تمام شده، با مشکل مواجه هستند.

رئیس سابق هیأت مدیره خانه سینما از شهردار تهران خواستار در نظر گرفتن قطعه هنرمندان جدیدی شد و تصریح کرد: همه ما مانند برگ خزان در حال رفتن هستیم و باید قطعه هنرمندان دیگری در نظر گرفته شده و احداث شود!