1

نوبر مدیریت طباطبایی نژاد-رزاق کریمی!؟⇐جوایز اصلی سینماحقیقت به مستندی ارگانی رسید؛ به تهیه کنندگی یکی از مدیران جشنواره!!!

سینماروزان/مسعود احمدی: در روزهای برگزاری جشنواره سینماحقیقت پرسشهای مکرر رسانه های مستقل درباره چرایی جمع آوری دستی آرای مردمی و حضور فراوان فیلمهای ارگانی در میان صدرنشینان آرای مردمی را شاهد بودیم.

برپایی اختتامیه جشنواره سینماحقیقت هم نه تنها از حجم پرسشها کم نکرد که پرسشهایی تازه را شکل داد.

فارغ از سهم چشمگیر شماری از محصولات مرکز گسترش و از جمله “آنجا که باد میوزد”، “ورس” و “تمام چیزهایی که جایشان خالیست” از جوایز، سه جایزه اصلی به مستندی ارگانی رسید که اتفاقا تهیه کننده اش در هسته اجرایی جشنواره حاضر بود.

مستند “خانه ی برای تو” محصول حوزه هنری جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی سینماحقیقت را یکجا از آن خود کرد.

مهدی شامحمدی تهیه کننده این مستند مسئولیت دبیری اجرایی بخش انتخاب بهترین فیلم مردمی جشنواره را هم برعهده داشت!!! بخشی که اتفاقا به شدت هم پرسش ساز شد.

آیا محمدمهدی طباطبایی نژاد مدیر مرکز و دبیر جشنواره و مرتضی رزاق کریمی قائم مقام ایشان خبر نداشتند که شامحمدی در جشنواره فیلم دارد و بر این اساس حضورش در یک پست کلیدی جشنواره و در عین حال دروی جوایز اصلی توسط فیلم وی، ممکن است سوءتفاهم زا شود؟؟