1

نوازندگی رضا کیانیان برای رویا نونهالی+عکس/کیانیان در نقش میانسالی فروتن؟

سینماژورنال: سیدعلی قائم‌مقامی از پایان فیلمبرداری «کفش‌هایم کو» نوزدهمین فیلم بلند سینمایی کیومرث پوراحمد و تلاش برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماژورنال تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» گفت: فیلمبرداری 16 آبان ماه آغاز شد و پس از 34 جلسه شامگاه 21 آذرماه با فیلمبرداری سکانس‌های خیابانی با حضور مجید مظفری به پایان رسید.

وی افزود: پیش از اتمام مهلت مقرر برای ثبت نام جشنواره فیلم فجر فرم را پر کرده ایم و این روزها تمام تلاش خود را معطوف به ارائه نسخه با کیفیت و مطلوب از فیلم کرده‌ایم چرا که خوشبختانه با همکاری همه گروه، حتی از زمان پیش بینی شده نیز فیلمبرداری زودتر به پایان رسید و به همین دلیل تمرکز بیشتری را بر روی مراحل فنی گذاشته‌ایم.

قائم‌مقامی خاطرنشان کرد: از مدتی قبل میثم مولایی کار تدوین و محمود موسوی‌ نژاد کار صداگذاری را آغاز کرده‌اند و به تازگی فردین خلعتبری ساخت موسیقی متن فیلم را آغاز کرده است.

کیانیان در نقش میانسالی فروتن؟

به گزارش سینماژورنال از زمان پیش‌تولید “کفشهایم کو” شنیده‌هایی وجود داشت مبنی بر آن که این فیلم امتدادی است بر “شب یلدا” اثر خاطره انگیزی که پوراحمد یک دهه و نیم پیش ساخت.

هرچند روابط عمومی “کفشهایم کو” در تازه ترین خبر ارسالی برای رسانه ها به صراحت تأکید کرده که این فیلم ربطی به “شب یلدا” ندارد و صرفا اثریست درباره تبعات مهاجرت با این حال در تازه ترین تصاویر منتشر شده از “کفشهایم کو” رضا کیانیان را در حال نوازندگی سه‌تار می بینیم درست شبیه به شخصیت اصلی “شب یلدا” یعنی حامد احمدزاده که محمدرضا فروتن آن را ایفا می‌کرد.

این تصویر این گمانه را ایجاد می کند که آیا شخصیتی که کیانیان در “کفشهایم کو” ایفا می کند امتدادی است بر کاراکتر حامد احمدزاده “شب یلدا” و به بیان بهتر میانسالی آن کاراکتر ولو به صورت نمادین در این فیلم به تصویر کشیده شده است؟

برای آگاهی از این امر باید تا نمایش فیلم در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر منتظر ماند.

کفشهایم کو
رضا کیانیان و رویا نونهالی در نمایی از “کفشهایم کو”

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، شقایق فراهانی، بهاره کیان‌افشار، مینا وحید و منصوره وافری بازیگرانی هستند که در «کفش‌هایم کو؟» مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست قرار گرفتند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان:کیومرث پوراحمد، نویسنده:کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس:مجید میرفخرایی، طراح چهره:مهرداد میرکیانی، موسیقی:فردین خلعتبری، صدابردار:آرش برومند، تدوین:میثم مولایی، صداگذار:محمود موسوی‌نژاد، دستیار اول و برنامه‌ریز:ایمان توکلی، عکاس:مهدی حیدری، فیلمبردار پشت صحنه:پویا طالبی، دستیار اول فیلمبردار:مهرداد لشکری‌نژاد، مدیر تدارکات:حسین روزبهانی،مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی،منشی صحنه:محسن بهاری،جامه‌دار:سحر سطوت،مجریان گریم:هاشم فغانی،ساناز سرمدی،دستیاران تدارگات:سامان مریوانی،اسماعیل شاهی‌وند،مشاور پزشکی:دکتر مریم نوروزیان،تهیه‌کننده و مدیر تولید:سیدعلی قائم‌مقامی.