1

نماینده سابق مجلس راه می‌اندازد⇐مسابقه‌ای با حضور کارتن‌خواب‌ها، بیماران دچار مرگ مغزی و زندانیان قتل غیرعمد

سینماژورنال: سعید ابوطالب مستندساز و تهیه کننده ای که به عنوان نماینده در مجلس هفتم حضور داشت دو سال قبل مجموعه فیلم-مسابقه “رالی ایرانی” را به شبکه خانگی ارائه کرد و حالا تصمیم گرفته مسابقه تازه ای را تولید کند.

به گزارش سینماژورنال این مجموعه که برای شبکه افق تولید خواهد شد “دستم را بگیر” نام دارد و سعید ابوطالب درباره جزییات آن به “مهر” گفت:  این مسابقه سه گروه شرکت کننده دارد که به هر کدام ۱۰ موضوع داده می شود. موضوعات به این شکل است که از ایشان می خواهیم ۱۰ کارتن خواب را پیدا کنند، سراغ زندگی شان بروند و با آگاه شدن از مشکلات سعی کنند آنها را به زندگی برگردانند. یا اینکه باید خانواده کسی را که مرگ مغزی شده راضی کنند اعضای بدن عزیزشان را اهدا کند و بعد گیرنده ها را پیدا کنند و واسطه ای برای این کار شوند.

پیدا کردن زندانیان قتل غیرعمد

ابوطالب ادامه داد: پیدا کردن زندانیان قتل غیر عمد و تلاش برای آزادی آنها یا جستجوی بچه های کار و مهیا کردن سرپرست مناسب و مدرسه خوب هم در این موضوعات گنجانده شده است. گروه های ۳ تا ۴ نفره ای که حاضر به شرکت در این برنامه باشند در سایت مرتبط با برنامه ثبت نام می کنند و در جریان شرایط عمومی قرار می گیرند. سپس مصاحبه ای ترتیب داده می شود تا ببینیم کدام یک از این گروه ها توانایی این مسابقه را دارند.

وی در پایان گفت: هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار داریم که احتمالا تا اواخر تابستان ادامه دارد. در حال تولید دو آنونس برای پخش تلویزیونی هستیم که یکی از آنها ۳ بعدی ساخته می شود. همچنین ثبت نام از گروه ها نیز آغاز شده و طبق برنامه اوایل پاییز کار را کلید خواهیم زد.