1

نمایش فیلم هندی مجیدی در افتتاحیه جشنواره سی و ششم فجر؟؟؟

سینماروزان: دو هفته قبل بود که اخباری منتشر شد درباره اکران «پشت ابرها» فیلم هندی مجید مجیدی از 25 بهمن ماه و امتداد اکران آن تا نوروز.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان با این حال این خبر نه از سوی عوامل فیلم و نه از سوی شورای صنفی نمایش تأیید نشد و متعاقب آن نیز شورای صنفی نمایش تأکید کرد تمام فیلمهایی که از 25 بهمن ماه روی پرده می‌روند فقط تا آخر سال فرصت اکران دارند و پس از آن فیلمهای جدید روی پرده خواهند رفت.

گزاره تازه شورای صنفی نمایش ممکن است به تعلیق اکران «پشت ابرها» تا نوروز منتهی شود و این فیلم از ابتدای سال 97 روی پرده رود ولی در این اوضاع روزنامه فرهنگی-اجتماعی «هفت صبح» خبر داده که فیلم تازه مجیدی دوازدهم بهمن ماه و در افتتاحیه جشنواره در برج میلاد به نمایش درخواهد آمد.

پیش از این سایت مستقل «سینمامثبت» از مذاکرات با مجیدی برای داوری جشنواره امسال خبر داده بود و با احتساب اینکه هنوز مشخص نشده داوران جشنواره چه افرادی هستند اینکه مجیدی به ترکیب داوران راه یابد و فیلم مجیدی خارج از جریان رقابتی جشنواره و در قالب افتتاحیه به نمایش درآید دور از ذهن نیست.

باید منتظر ماند و موضع رسمی دست اندرکاران جشنواره را نسبت به افتتاح جشنواره با فیلم اخیر مجیدی دید؛ فیلمی که نام آن یادآور یک عاشقانه دهه نودی از میکل آنجلو آنتونیونی و ویم وندرس است!