1

نمایش فول سانس “ناردون” در تهران و شهرستانها

سینماژورنال: کمدی داغ “ناردون” در حالی از انتهای هفته گذشته روی پرده رفته که استقبال مخاطبان از آن تقریبا از همان روزهای ابتدایی اکران بالا بود.

به گزارش سینماژورنال این اقبال در هفته جاری هم ادامه داشت و سانسهای انتهایی روز اغلب سینماهای نمایش دهنده “ناردون” به صورت فول سانس فیلم را روی پرده فرستادند.

فضای مفرح “ناردون” و البته کمدی موقعیت جاری در فیلم سبب ساز آن شده که بیشتر مخاطبانی که این فیلم را برای تماشا انتخاب می کنند راضی از سالن بیرون بروند.

اکران شهرستانهای “ناردون” که با کرج استارت خورده بود نیز این هفته به شهرهایی نظیر اصفهان رسیده و به تدریج شهرستانهای دیگر فیلم را اکران خواهند کرد.

استقبال از “ناردون” در کرج و اصفهان هم طوری بوده که سینماهای نمایش دهنده سانسهای فوق العاده انتهایی روز را برای فیلم ایجاد کرده اند.

“ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و جواد رضویان سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است. منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است.