1

نمایش دو فیلم ایرانی در باشگاه ایرانیان دوبی

سینماژورنال: مجموعه باشگاه ایرانیان دبی در تازه ترین برنامه نمایش فیلم خود که به مدیریت مهدی علیمحمدی برگزار می شود دو فیلم «بارکد» و «عادت نمیکنیم» را به نمایش در می آورد.

به گزارش سینماژورنال باشگاه ایرانیان دّبی با نزدیک به پنجاه سال سابقه در کنار سایر فعالیت ها اقدام به نمایش تازه ترین آثار برگزیده سینمای ایران می نماید. ازین رو و در ادامه این برنامه، به مناسبت عید سعید فطر دو فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «عادت نمیکنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان را به نمایش در می آورد.

«بارکد» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی فیلمی کمدیست که در آن بازیگرانی همچون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان به ایفای نقش می پردازند.

همچنین فیلم «عادت نمیکنیم» تازه ترین ساخته ابراهیم ابراهیمیان به تهیه کنندگی پیمان جعفری و با بازی محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی و… دیگر اثریست که در این رویداد سینمایی به نمایش در می آید.

محل برگزاری: امارات متحده عربی، دُبی، خیابان عود منیثا، باشگاه ایرانیان دبی

زمان: از یکشنبه 13 تیرماه(برابر با 3 ژوئیه ، 28 رمضان) به مدت دو هفته

عادت نمیکنیم سانس 20:30  و بارکد سانس 22:30

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.icd.ae و یا پیج اینستاگرامی https://www.instagram.com/ iranianclubdubai/ مراجعه نمایند.

تلفن رزرو: 0556868908  –  0551616072   –  043367700

مهدی علیمحمدی
مهدی علیمحمدی