1

نمایش “دوران عاشقی” در دانشگاه UCLA

سینماژورنال: در ادامه حضور موفق بین المللی فیلم سینمایی “دوران عاشقی” تازه ترین اثر علیرضا رئیسیان، این فیلم 13 اردیبهشت (برابر با دوم ماه May) در دانشگاه University of California, Los Angeles(UCLA) و در سالن بزرگ آمفی تئاتر این دانشگاه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماژورنال همچنین فیلم های “چهارشنبه 19 اردیبهشت”، “ناهید”، “احتمال باران اسیدی” و “بهمن” از جمله فیلمهایی هستند که در کنار دوران عاشقی از میان برگزیدگان یک سال سینمای ایران انتخاب گشته و در این برنامه به نمایش در می آیند.

بر اساس این گزارش و بنابر اعلام بخش بین الملل موسسه رسانه های تصویری این فیلم در آذرماه سال گذشته در ادامه اکران های خارجی خود در مرکز فرهنگی جین سیسکل(Gene Siskel Film Center) دانشگاه شیکاگو در امریکا به نمایش در آمد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

“دوران عاشقی” که از بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی و مینا وحید(معرفی) بهره می برد پیش از این در جشنواره های مختلف جهانی از جمله جشنواره مونترال کانادا حضور موفقی را تجربه کرد و در ایالت های مختلف امریکا، کانادا  و استرالیا نیز همانند ایران شاهد استقبال گسترده مردم بود.

این فیلم که در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز موفق ظاهر شده بود توانست نامزد کسب ده جایزه اصلی از این جشنواره گردد که از این میان دو سیمرغ بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلمنامه را به خود اختصاص داد.