1

نمایش اولین فیلم بازیگر “عصبانی نیستم” در پردیس قلهک

سینماژورنال: در حالی که آخرین ساخته سینمایی روح ا.. حجازی با عنوان “مرگ ماهی” به دلیل بکر نبودن سوژه داستانی، علیرغم صرف هزینه کافی برای تولید جزو آثار قابل قبول جشنواره سی و سوم نبود در اقدامی غیرمنتظره بناست فیلم اول این کارگردان در پردیس قلهک به نمایش درآید.

به گزارش سینماژورنال “در میان ابرها” نخستین تجربه سینمایی حجازی که در زمان اکران رسمی خود مورد توجه قرار نگرفت بناست جمعه در پردیس قلهک به نمایش درآید.

این فیلم که محصول هشت سال قبل است هنگام حضور در جشنواره بیست و ششم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را دریافت کرد و الناز شاکردوست نیز به عنوان بازیگر نقش نخست این فیلم کاندیدای دریافت تندیس بازیگری خانه سینما شد.

“در میان ابرها” در دوازدهمین جشن خانه سینما کاندیدای دریافت تندیس بهترین بازیگر زن (الناز شاکردوست)، بهترین صدابرداری و بهترین چهره پردازی بود.

نخستین تجربه سینمایی کاراکتری که عصبانی بود…

نمایش این فیلم بیشتر از این جهت اهمیت دارد که بدانیم نوید محمدزاده بازیگر جوان تئاتر که دو سال قبل و با بازی در درام گزنده “عصبانی نیستم” مورد توجه مخاطبان قرار گرفت نخستین بار با “در میان ابرها” کار سینمایی را تجربه کرد.

این فیلم همچنین نخستین تجربه بازیگری یونس غزالی برادرزاده عباس غزالی بازیگریست که بیش از هر چیز او را به واسطه کپی برداری از سبک بازی حامد بهداد می شناسیم.

«در میان ابرها» جمعه این هفته ساعت 18 و 30 در پردیس سینمایی قلهک با حضور عوامل آن روی پرده می‌رود.