1

نقشه‌های غیرسینمایی پانته‌آ بهرام

سینماژورنال: پانته‌آ بهرام بازیگر زن توانمند ایرانی که در نوروز درام اجتماعی پرفروش “کوچه بی نام” را روی پرده داشت به تازگی درگیر یک نمایشگاه شده بود.

به گزارش سینماژورنال نمایشگاهی با عنوان “زن-زمین” که در اين نمايشگاه عكس‌هاي پيام ايرايي از پانته‌آ بهرام با صورت رنگ شده‌اي كه نماد زن-زمين است، همراه با شعر و صداي پانته آ بهرام ديده مي‌شود و به گوش مي‌رسد.

نقشه های آماده ای برای ادامه مسیر دارم

استقبال از این نمایشگاه موجب شده است بهرام به دنبال انتشار اشعار و دکلمه اشعارش باشد. بهرام به “اعتماد” گفته است: همكاري با دوست خو‌ش‌قلب و همراهي مثل پيام، نقطه عزيمت خوبي شد. حالا بايد ديد همتم چقدر بلند است. به هر حال نقشه‌هاي آماده‌اي براي ادامه مسير دارم.

وی ادامه داده است: به زودي شعرها و صداي من به همراه عكس‌هاي آقاي ايرايي به چاپ خواهد رسيد و شكل عمومي‌تري خواهد يافت.

آنقدر خجالتی بودم که بازیگری جزو انتخابهای اولم نبود

پانته‌آ بهرام اما ریشه‌های وجوه هنری دیگر خود به جز بازیگری را به سالها پیش نسبت می‌دهد. وی بیان داشته است: من هم مثل خيلي‌ها كه از كودكي به رشته‌هاي هنري علاقه‌مندند، زندگي‌ام از همان ابتدا با همه هنرها پيوند خورد. مي‌نوشتم. مي‌خواندم. مي‌دوختم. مي‌رقصيدم. بازي مي‌كردم. كارگرداني مي‌كردم. نقاشي مي‌كشيدم و از آنجا كه بسيار خجالتي و كم‌رو بودم، بازيگري جزو انتخاب‌هاي اولم نبود.

این بازیگر افزوده است: وقتي در دوره دبيرستان و جشن‌هاي دهه فجر عنوان بهترين بازيگر منطقه تحصيلي‌مان را گرفتم بازيگري وجودم از بقيه هنرها پيشي گرفت!

لیلا حاتمی نمایشگاه زن-زمین
لیلا حاتمی در نمایشگاه “زن-زمین”