1

نام شجریان در «دورهمی» سانسور شد!/ ابراهیم تاتلیس با حمایت سازمان ارزشی روی آنتن رفت!!

سینماروزان/حامد مظفری: نیاز به شاخ درآوردن داریم؟ خیر! در گذر از میانه دهه نود به جایی رسیده ایم که همگان در حال تولید نقیض خویش هستند و در این شرایط اینکه داعیه داران ارزشها آوای ابراهیم تاتلیس را در «پایتخت5» آزاد کنند نقیض بگیروببندهایی است که زمانی همین مدعیان در حرام جلوه دادن موسیقی پاپ داشتند. همان طور که سانسور نام محمدرضا شجریان در رسانه ملی نقیض فضایی است که سه دهه قبل در همین رسانه یکجا در اختیار امثال او قرار گرفت تا حسابی مشهور شوند.

امروز سینا سرلک وقتی به دورهمی میآید مجبور است به جای شجریان از معادل «استاد» استفاده کند و مهران مدیری هم این روند غلط را اصلاح نمی‌کند تا صدای ابراهیم تاتلیس افزودنی مجاز نردعشق پسرخاله رییس ارزشی یا همان رحمت خروس‌باز با بیوه بهبود فریبا باشد!؟

در گذر از میانه دهه نود همه در حال تولید نقیض خویشند؛ سیما آنتش را پر میکند با تیزرهای فیلم لرزان 4درصدی که آشکارا بی غیرتی پدر ایرانی را جار میزند و از آن سو تیزرهای فیلمی مثل «خرگیوش» که تصویری اخلاقی از رابطه پدر-فرزندی ارائه میدهد توقیف میشود!

همه در حال تولید نقیض خویشند؛ حتی آن کارگردان مدعی معناگرایی که بعد از مدتها تولید معنا(!)با بودجه های ارگانی حالا مشغول تولید یک کمدی بفروش با جمع کثیری از سلبریتیهای ولو در فضای اشتراکی است؛

همه به تولید نقیض روی آورده اند بدون درد و خونریزی و ساده تر از سزارین در بیهوشی!

امید که جمع نقایض به صفری مطلق نرسد!

پی نوشت: آقای مدیری! شما اگر آن قدر مبسوط‌الید هستید که راجع به سیر تا پیاز مملکت اظهار نظر می کنید و همه را از دم تیغ می‌گذرانید وقتی نمی توانید جلوی سانسور اسم شجریان را در برنامه‌تان بگیرید معنایی دارد جز پهلوان پنبه بودن و اینکه شیر علم ، حمله ات از باد