1

ناصر ملک‌مطیعی به سینماها آمد+عکس

سینماژورنال: در حالی که داریوش باباییان پخش کننده “نقش نگار” خبر از اکران آن در میانه بهار داده است مدتی است که پوسترهای این فیلم در سینماهای تهران توزیع شده است.

به گزارش سینماژورنال بعد از قریب به سی سال این برای نخستین بار است که تصویری از ناصر ملک مطیعی در سینماهای کشور به چشم می خورد.

در محوریت پوسترهای این فیلم که بازگشت ناصر ملک مطیعی به سینمای ایران به شمار می رود تصویر ناصر به چشم می خورد.

شاید برای اولین بار در سالهای اخیر باشد که بهرام رادان در فیلمی ایفای نقش می کند و تصویر او به عنوان تصویر اصلی فیلم در پوسترها به چشم نمی خورد و به جایش تصویر بازیگری دیگر به عنوان تصویر محوری می آید.

این فیلم در جشنواره بود اما به نمایش درنیامد

به غیر از “بازگشت ناصر ملک مطیعی به سینما” این فیلم یک شعار تبلیغاتی دیگر هم دارد با این عبارت: این فیلم علیرغم حضور در جشنواره فجر، به نمایش درنیامد!

نقش نگار
نقش نگار/ برای وضوح کلیک چپ کنید

به نظر می رسد مقصود از این شعار هم حواشی جشنواره سی و دوم فیلم فجر باشد. در آن جشنواره بنا بود “نقش نگار” هم نمایش ویژه داشته باشد اما از یک طرف هجمه گسترده برخی رسانه ها به سخنانی که سعید راد در افتتاحیه و در تایید بازیگرانی چون محمدعلی فردین و بهروز وثوقی انجام داده بود و از طرف دیگر حضور بابک زنجانی به عنوان سرمایه گذار فیلم باعث شد دبیرخانه جشنواره قید نمایش “نقش نگار” را بزند.

مشکلات ازدواج دختری پرورشگاهی

“نقش نگار” که فیلمنامه نویس “به همین سادگی” یعنی مهران کاشانی سناریوی آن را نگاشته است داستان دختری پرورشگاهی را روایت می کند که در آستانه ازدواج با مشکلی عجیب روبرو می شود.

نقش نگار
نقش نگار

شیوا خسرومهر نقش این دختر پرورشگاهی را بازی میکند و آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، رضا ناجی و سعید چنگیزیان دیگر بازیگران فیلم هستند.

علی عطشانی کارگردانی و تهیه کنندگی “نقش نگار” را برعهده داشته است و به اعتقاد آنها که فیلم را دیده اند در این اثر به نسبت آثار قبلی اش گامی به جلو برداشته است.