1

مونتاژکننده خودروهای چینی شما را به تماشای فیلم تازه عطاران دعوت می‌کند!+عکس

سینماژورنال: اکران تازه ترین فیلم سامان مقدم “نهنگ عنبر” از چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در حالی آغاز خواهد شد که تازه ترین پوستر فیلم هم رونمایی شد.

به گزارش سینماژورنال نکته جالب درباره پوستر “نهنگ عنبر” که پیشتر گفته شده بود با نام “نهنگ” اکران میشود و حالا با همان نام اصلی پوسترش رونمایی شده آن است که یک شرکت مونتاژ کننده خودرو مخاطبان را به تماشای این فیلم دعوت کرده است.

این شرکت “کرمان موتور” است که بیشتر از دو دهه است که در صنعت خودروسازی ایران حضور دارد.

از “دوو”ی کره ای تا “لیفان” چینی

اگر به سالهای دور بازگردید حتما خودروهای “دوو” را بخاطر می آورید. خودروهایی کره ای که سالها پیش توسط همین شرکت وارد می شد.

بعد از خریده شدن “دوو” توسط “جنرال موتورز” آمریکا، این شرکت داخلی مجبور شد به سمت واردات و مونتاژ خودروهایی مختلف از کشورهایی چون آلمان، کره و چین برود.

“فولکس واگن” آلمانی، “هیوندای” کره ای و “لیفان” و “جی.اِ.ی.سی” چینی از جمله خودروهایی هستند که در سالهای اخیر توسط این شرکت وارد بازار خودروی کشور شده اند.

نهنگ عنبر
پوستر “نهنگ عنبر”

عطاران کمک می کند به دیده شدن این شرکت؟!

حالا اینکه دست اندرکاران این شرکت واردات و مونتاژ خودرو مخاطبان را به تماشای “نهنگ عنبر” دعوت کرده اند نیز احتمالا بواسطه تصوراتی است که آنها از فروش بالای فیلم دارند.

 به هر حال رضا عطاران در سالهای اخیر به برندی پولساز در سینمای ایران بدل شده و ذکر نام هر اسپانسری کنار نام فیلمهای عطاران کمک میکند به دیده شدن اسپانسر.