1

موافقت مهران مدیری برای دنباله‌روی مسیر مجری اخراجی!!!

سینماژورنال: کارگردان سریال پرحاشیه “در حاشیه” که این روزها سرش با ساخت فصل دوم این سریال گرم است و بازیگرانش را در همان ساختمانی که لوکیشن فصل اول بود، جلوی دوربین میبرد، باز هم خبرساز شد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” خبر این بار مدیری مربوط به ساخت فیلم یا سریال نیست، او قرار است مجری یک برنامه هیجانی و جدید بشود، برنامه “پدال”.

ماشین بازهایی که طرفدار برنامه تلویزیونی «تخت گاز» هستند، در جریانند که چند وقتی میشود خبرهایی از ساخت نسخه ایرانی این برنامه انگلیسی که در سال 2013 پربیننده ترین برنامه تلویزیونی جهان شد به گوش میرسد.

نسخه ای ایرانیزه شده با نام قدیمی «اسب بخار» و جدید «پدال» که کارگردان آن سام کلانتری است و سامان مقدم هم وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

مهران مدیری همتای جرمی کلارکسون

جدیدترین خبری که از این برنامه به گوش رسید، خبر مربوط به مجری آن بود، کسی که قرار است حکم جرمی کلارکسون را در این برنامه داشته باشد.

به گزارش سینماژورنال کلارکسون هموست که اخراجش از برنامه “تخت گاز” به دلیل برخی سوءرفتارهای اخلاقی به شدت خبرساز شد و البته واکنشهای مختلف را موجب شد.

تیم سازنده «پدال» برای اینکه در زمینه اجرا یک برگ برنده داشته باشند به سراغ مهران مدیری رفتند تا جدا از جذابیتهای بصری برنامه، از اسم و رسم مدیری هم استفاده کنند و گویا مدیری هم موافقت خود را برای اجرا به سبک سیاق کلارکسون اعلام کرده است.

طبق اعلام قبلی قرار بود علی قربانزاده مجری این برنامه باشد اما پیش از شروع تولید قربانزاده جایش را به مدیری داد.

حالا باید ببینیم در این برنامه که از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، مدیری میتواند مانند نمونه خارجی خود جرمی کلارکسون، خوش بدرخشد یا این بار حضورش به عنوان مجری در یک برنامه خاص موفقیت آمیز نخواهد بود؟