1

مهناز افشار: در قضيه “مشايي” بازي خوردیم!!!+عکس

سینماژورنال: مهناز افشار در ماههای اخیر به دلیل اظهارنظرات سیاسی خاصی که داشته با نقد مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش سینماژورنال افشار که در زمان دولت احمدی نژاد از جمله چهره هایی بود که از اسفندیار رحیم مشایی یارغار رییس دولت به نیکی یاد کرده بود، بعد از تغییر دولت و روی کار آمدن حسن روحانی تغییر مسیر داد و سعی کرد از تعلق خاطر خود به اصلاحات گفته و دولت قبل را نقد کند!

این رفتارها اما با انتقاد مخاطبانی مواجه شد که با حضور در فضاهای اجتماعی از کمبود هنرمندان ثابت قدم بر آرا گلایه کردند.

حجم انتقادات آن قدر بوده که مهناز افشار را واداشته در توئیتی چنین بنویسد:  هیچ وقت علیه مردمم کاری نکردم. در مورد دیدار با آقای مشایی باید بگویم به ما گفتند ایشان فرق دارد ولی بازی خوردیم.

توئیت صفحه اجتماعی مهناز افشار
توئیت صفحه اجتماعی مهناز افشار

ریشه این توئیتهای عجیب و غریب چیست؟

به گزارش سینماژورنال فارغ از ادبیات سلاطین‌مآبانه این توئیت که در آن واژه “مردمم” برای توصیف هموطنان به کار رفته اینکه ایشان از بازی خوردن توسط مشایی گفته هم غریب به نظر می‌رسد.

به هر حال هنوز خیلیها توصیفی که ایشان از یارغار احمدی نژاد داشتند را از یاد نبرده‌اند…

افشار فارغ از پیوند ازدواجش که با فرزند معاون مطبوعاتی احمدی نژاد و مشاور حوزه امور زنان وي صورت گرفت از بازیگرانی بود که در بهمن ۸۸ در دفتر ریاست جمهوری با مشایی دیدار کرد.

وی در بهار ۹۰ و در جریان سفر حج عمره اش كه از سوي مشايي که آن زمان رییس دفتر رییس جمهور بود، ترتيب اين سفر داده شد نیز اظهار نظري درباره یارغار احمدی نژاد بيان كرد كه اگر از خاطر مردم و خود ايشان رفته باشد از خاطره گوگل و ياهو پاك نشده؛ ايشان  مشایی را یكی از مومن ترین و روشن ترین افرادی قلمداد كرد که وی در عمرش دیده است.

با آن پیوند محکم خانوادگی و آن مدح از یارغار اینکه حالا سه سال بعد از روی کار آمدن دولتی دیگر ایشان حرف از بازی خوردن بزند به شدت غریب به نظر می رسد…