1

مهران رجبی ایفاگر کاراکتر مهیب فیلم اظهار داشت⇐عیاری راضی نیست «خانه پدری» در هنروتجربه اکران شود!/میزان خشونت «خانه پدری» بالاست/فکر می‌کنم سخنان عیاری درباره نشان ندادن زنان محجبه در نماهای داخلی، شوخی باشد!!

سینماروزان: «خانه پدری»کیانوش عیاری از جمله آثار تعیین تکلیف شده در کمیته بازبینی آثار توقیفی است که بنا شده در گروه هنروتجربه روی پرده برود.

به گزارش سینماروزان مهران رجبی که در «خانه پدری» کاراکتر پدری قسی‌القلب را ایفا کرده که قتل دخترش وجه تراژیک درام را شکل میدهد به تازگی در اکران مردمی «ثبت…» درباره بی علاقگی کیانوش عیاری به اکران «خانه پدری» در هنروتجربه سخن گفت.

مهران رجبی با اشاره به نارضایتی عیاری از اکران محدود فیلمش به «فیلم‌پرس» گفت: كيانوش عياري راضي نيست فيلم در گروه هنر و تجربه اكران شود!

وی درباره نظر خودش پیرامون «خانه پدری» اظهار داشت: من معتقدم ميزان خشونت فيلم «خانه پدري» بالاست و ميتوانست كمتر از اين باشد و اين موضوع را به کیانوش عياري هم گفته ام اما در نهایت کارگردان است که باید برای فیلمش تصمیم بگیرد.

رجبي که در سریال تازه عیاری با نام «87متر» هم ایفای نقش داشته درباره این ادعای عیاری بعد از توقیف «کاناپه» بخاطر پوستیژبه‌سر بودن بانوان در نماهای داخلی که دیگر زنان را در نماهای داخلی محجبه نشان نمیدهد و تأثیر این ادعا بر نماهای داخلی «87متر» گفت: به زودي تصوير برداري در لوكيشن هاي داخلي سريال «87متر» آغاز مي شود و فكر مي كنم عياري اين حرف را به شوخي گفته است!