1

مهراب قاسم‌خانی؛ پشت صحنه تیم نویسندگان «خندوانه»؟؟؟

سینماروزان: در روزهای اخیر و با رسیدن مسابقه «خنداننده شو»ی «خندوانه» به مراحل پایانی، پرسشی از سوی مخاطبان در فضای مجازی شکل گرفته درباره اینکه آیا مهراب قاسم خانی در پشت صحنه تیم نویسندگان «خندوانه» قرار داشته است؟

به گزارش سینماروزان در حالی که مهراب قاسم خانی به واسطه آنچه ممنوعیت از فعالیت در رسانه ملی قلمداد شده از ادامه همکاری با «دورهمی» مهران مدیری که با کپی‌برداری از یک برنامه هندی نگارش می‌شد(!) کنار رفت پرسش این روزهای مخاطبان در شبکه های اجتماعی درباره حضور او در تیم نویسندگان «خندوانه» است.

این پرسشها با اعلام حمایت آشکار مهراب از برخی از شرکت کنندگان «خنداننده شو» و -از جمله زینب موسوی، آرزو صراف رضایی و مریم کشفی که در گروه همسرش شقایق دهقان حضور داشتند- تشدید شد ولی هنوز واکنشی از سوی رامبد جوان یا تیم تولید «خندوانه» را به دنبال نداشته است.

اگر براساس تیتراژ «خندوانه» بخواهیم درباره تیم نویسندگان این برنامه که تهیه‌کننده‌اش مدیرعامل ارگانی شهری به نام تصویرشهر است، قضاوت کنیم با نامهایی کم نام و نشان مثل احسان ابراهیمی، زهرا افشار، فاطمه راست‌گفتار و مهرداد نعیمی ربروییم و پذیرفتن اینکه آنها بدون وجود یک سرپرست برای این برنامه آیتم می نویسند کمی دشوار است.

آیا واقعا مهراب قاسم خانی در پشت صحنه سرپرستی تیم نویسندگان و نوشتن متن برای برخی شرکت کنندگان «خنداننده…» را برعهده داشته؟

تعریضهای چهره هایی همچون حسن معجونی و مجید افشاری پیرامون اینکه برخی از گروههای رقیب از متنهایی استفاده میکنند که دیگران برایشان نوشته اند، این پرسش را پررنگ می کند. آیا مهراب بوده که برای رقبای گروه معجونی و بخصوص گروه همسرش متن نوشته؟ بر این اساس طعنه‌های سیاسی-اجتماعی حاشیه‌سازی که در برخی از این متنها بوده را هم باید به وی نسبت داد؟

اینکه در مرحله نهایی «خنداننده شو» که رقابت میان گروه معجونی-گروه خطیبی است مهراب به حمایت از میثم درویشانپور که در گروه مقابل معجونی قرار دارد پرداخته چه معنایی دارد؟ نویسنده ای که در تولید برنامه‌‌ای کمترین نقشی نداشته باشد چرا به این راحتی صفحه اجتماعیش را در برهه‌های زمانی مختلف برای تبلیغ برخی از شرکت کنندگان «خنداننده…» و حالا هم یک پای فینال «خنداننده…» به کار گرفته؟ محض رضای خدا؟!