1

کارگردان تئاتری که نامش به عنوان گزینه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شنیده شده: به علت رفاقتی که با دبیر جشنواره دارم از این پیشنهاد استقبال میکنم

سینماژورنال: هفته قبل محمد حیدری دبیر جشنواره سی و چهارم فیلم فجر از معرفی قریب الوقوع مدیران مختلف جشنواره خبر داد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال در هفته های اخیر شنیده هایی طرح شده بود درباره حضور سونیا پوریامین مجری تلویزیون به عنوان یکی از گزینه های مدیریت روابط عمومی.

حالا به تازگی خبرگزاری دولتی “برنا” بدون نام بردن از این مجری تلویزیون حضور وی در مدیریت روابط عمومی را منتفی دانسته و از عباس غفاری نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان گزینه روابط عمومی نام برده است.

عباس غفاری اما گفته در این باره هیچ صحبتی با وی نشده است. غفاری به “برنا” گفت: هیچ صحبتی با بنده در مورد این مسئله از سوی دبیر جشنواره فیلم فجر صورت نگرفته است، پس نباید به چنین صحبت هایی اهمیت داد.

اگر پیشنهاد شود استقبال می کنم

وی در پاسخ به اینکه اگر با پیشنهاد پذیرفتن مدیریت روابط عمومی سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر مواجه شوید، چه واکنشی نشان خواهید داد گفت: من به علت رفاقت دیرینه ای که با محمد حیدری دارم از چنین پیشنهادی استقبال می کنم.

عباس غفاری
عباس غفاری

منتقد تئاتر و مدیریت در جشنواره سینمایی؟

مطابق اطلاعات ارائه شده در سایت “تئاترشهر” عباس غفاری دیپلم فلزکاری است و سالهاست به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان حوزه تئاتر فعالیت می کند.

وی تاکنون بیشتر از 15 نمایش را کارگردانی کرده و در نمایش چهره هایی چون محمود عزیزی، حسین مسافرآستانه، حسین پارسایی و آروند دشت آرای به عنوان بازیگر حضور داشته است.

غفاری حتی در رادیو هم بیشتر به عنوان کارشناس تئاتر حضور دارد و همین مساله حضورش به عنوان مدیر میانی جشنواره ای مرتبط با سینما را پرسش برانگیز میکند.

غفاری در توجیه این مورد بیان داشت: نزدیک به 12 سال در حوزه سینما قلم زدم و دبیر تحریریه مجله “نقش آفرینان” بوده ام، پس فعالیت رسانه ای من تنها معطوف به تئاتر نشده است.

بد نیست بدانید ماهنامه “نقش آفرینان” سالها پیش به سردبیری رامین پرچمی و مدیرمسئولی همسرش شکوه جیرودی منتشر می شد اما بعد از بازداشت پرچمی در حوادث انتخاباتی 88 ترتیب انتشار این مجله نیز دچار تغییر شد و دیگر از حضور بموقع و ماهانه آن در کیوسکها خبری نبود است.

“نقش آفرینان” در سالهای اخیر به صورت پراکنده و هر چند ماه یک بار منتشر می شده است.