1

ممنوعیت پخش “خندوانه” با حضور بهرام رادان

سینماژورنال: اظهارات جنجالی بهرام رادان درباره قانونی شدن ازدواجهای غیرمتعارف در آمریکا سبب ساز دردسر برای برنامه “خندوانه” شد.

به گزارش سینماژورنال رامبد جوان دو قسمت برنامه اش را با دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون ضبط كرده است که اجازه پخش آنها داده نشده است.

آن طور که “بانی فیلم” خبر داده بهرام رادان و قطب‌الدین صادقی از جمله‌ چهره‌هایی هستند که مدیران تلویزیون اجازه پخش برنامه‌های مربوط به آن دو را نداده‌اند.

حذف تصویر از تیزر تا “خندوانه”

عدم اجازه پخش برنامه مربوط به بهرام رادان در حالی صورت گرفته که تصویر وی در تیزرهای‌ تلویزیونی فیلم روی پرده «عصر یخبندان» (مصطفی کیایی) نیز حذف شد.

البته می‌توان دلیل این مسئله را حدس زد و آن را ناشی از مطلبی از رادان دانست که چندی قبل اين بازيگر در واکنش به آزادی ازدواجهای غیرمتعارف در آمریکا توئیت کرد.

هر چند این مطلب، با واکنش‌های تندی بخصوص از سوی روزنامه اصولگرای “کیهان” مواجه شد که در نهایت او را ناگزیر به انتشار یک متن عذرخواهی خطاب به مدیرمسئول این روزنامه کرد، اما در هر صورت همان اشتباه اولیه کافی بود تا تلویزیون نام وی را در لیست ممنوع التصویران قرار دهد.

مشکل قطب الدین صادقی چیست؟

علت عدم پخش برنامه مربوط به قطب‌الدین صادقی اما مشخص نیست. به ویژه آنکه او در سریال در حال تولید «معمای شاه» (محمدرضا ورزی) نیز بازی دارد؛ مجموعه‌ای که قرار است نیمه دوم امسال روی آنتن رود.

بین ضبط و پخش «خندوانه» که شب‌ها ساعت ٢٣ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود، فاصله تقریباً کوتاهی وجود دارد و سازندگان با سرعت بالایی برنامه‌ها را به پخش می‌رسانند.