1

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: تجمع کنندگان مخالف اکران “رستاخیز” وابسته به جریان “اسلام انگلیسی” بوده‌اند!/ ارشاد در تعلیق اکران “رستاخیز” عجله کرد

سینماژورنال: ماجرای تعلیق اکران “رستاخیز” در آغازین ساعات اکران آن همچنان ادامه دارد و هفته ای نیست که یکی از مقامات فرهنگی کشور درباره آن اظهارنظر نکند.

در تازه ترین مورد معاون ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی به بهانه روز خبرنگار از عجله وزارت ارشاد در تعلیق اکران این فیلم صحبت کرده است.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “ایسنا” سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای ایران اسلامی وقتی اهمیت خود را درک می‌کند که بداند جمهوری اسلامی به دلیل گفتمان منحصر بفرد و نگاه خود اتکای خود برابر هجمه اطلاعات دروغین رسانه‌هایی قرار دارد که در عرصه‌ی جنگ نرم، کیان و ماهیت انقلابی و اسلامی این مملکت را نشانه گرفته‌اند.

تجمع کنندگان مخالف اکران “رستاخیز” وابسته به جریان معروف “اسلام انگلیسی” بوده اند

 وی پیرامون فیلم “رستاخیز” با بیان اینکه متاسفانه در تعلیق اکران آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدری عجله کرد گفت: برخی اطلاعات حاکی است عده‌ای که جلوی یکی از سینماهای تهران تجمع و حتی اقدام به قمه زنی کرده بودند وابسته به جریان معروف “اسلام انگلیسی” بوده‌اند و اسناد و مدارک آن در اختیار نهاد مسوول می‌باشد.

قدر سینماگرانی که درباره عاشورا یا پیامبر(ص) کار می کنند شناخته شود

جزایری با تاکید بر لزوم توجه گروهها و جریانات متدین به این مسأله و نیز اشاره به اصلاحات به عمل آمده در فیلم اظهار امیدواری نسبت به اکران مجدد آن خارج از بعضی ملاحظات غیر ضروری تصریح کرد: سینما یک رسانه اثرگذار است و قدر سینماگرانی که به دنبال کارهای حساس و سخت مثل به تصویر کشاندن دوران کودکی حضرت پیامبر اعظم (ص) و یا بخشی از تاریخ عاشورا رفته‌اند، باید شناخته شود.