1

«مصادره» یک اپسیلون تا ۱۶میلیارد/«تکزاس» ۹میلیاردی شد/«عصبانی نیستم» در آستانه ۳میلیاردی شدن/«خوک» میلیاردی شد/ادامه رقابت «خجالت نکش» و «چهارراه استانبول»+آمار کامل فروش

سینماروزان: آخرین روزهای اکران رمضان را در حالی پشت سر می گذاریم که عدم ایده پردازی مناسب برای اکرانهای ویژه افطار تا سحر باعث شده یکی از کسادترین اکرانهای رمضانی را پیش‌رو داشته باشیم.

به گزارش سینماروزان به جز این، انفعال شورای صنفی نمایش در برابر عدم توزیع عادلانه سالن میان فیلمهای اکران اول و دوم نوروز هم شرایطی را رقم زد که فیلمهای اکران دوم نوروز نتوانند به حدی بالا از فروش دست یابند؛ فقط درنظر بگیرید بعد از ده هفته اکران رسمی هم باز این فیلمهای اکران اول نوروز هستند که در پردیسهای مهم سالن دارند!

در صدر آمار فروش همچنان کمدی «مصادره» است که یک اپسیلون فاصله دارد با 16میلیاردی شدن و به نظر میرسد به لطف سانسهای فوق العاده خود بتواند تا هفته آینده 16 میلیارد را رد کند. «لاتاری» و «به وقت شام» که محصولات مورد حمایت رسانه ملی بوده اند همچنان با فاصله ای میلیاردی زیر «مصادره» قرار گرفته اند و بعد از آنها «لونه زنبور» است که با عبور فروش از 9میلیارد به 10میلیاردی شدن می اندیشد.

«تکزاس» یا «تگزاس» پرفروشترین فیلم اکران دوم نوروز بوده است که رقم فروش خود را از 9میلیارد عبور داده است. «فیلشاه» که همچنان نزدیک به 100 سالن در اختیار دارد آرام آرام به 8میلیارد نزدیک میشود و «عصبانی نیستم» با فقط 50 سالن به نزدیکی 3میلیارد رسیده است.

«خجالت نکش» و «چهارراه استانبول» رقابت نزدیک خود را ادامه میدهند و «خوک» هم بالاخره توانسته از یک میلیارد بگذرد. «جشن دلتنگی» که از ابتدای اکران با محدودیت سانس روبرو بود به اکران کجدار و مریز خود با حداقل سالن ادامه میدهد و بعد از آن هم «آن سوی ابرها» و «ناخواسته» قرار دارند.

آمار فروش تا ابتدای جمعه 18 خرداد ۱۳۹۷ به شرح زیر است:

(تمامی ارقام به تومان است)

–مصادره ۱۵میلیارد و 920 میلیون(86روز)

–لاتاری ۱۴ میلیارد و 700 میلیون(86روز)

–به وقت شام ۱۳میلیارد و 260میلیون (86روز)

–لونه زنبور ۹میلیارد و 550میلیون (86روز)

–تکزاس 9میلیارد و 50میلیون(51روز)

–فیلشاه ۷میلیارد و 610میلیون(86روز)

–عصبانی نیستم۲میلیارد و 900میلیون(37روز)

–خجالت نکش ۲میلیارد و 500میلیون(37روز)

–چهارراه استانبول۲میلیارد و 300میلیون(37روز)

–خوک 1میلیارد و 20 میلیون(37روز)

–جشن دلتنگی 175میلیون(37روز)

–آن سوی ابرها 170میلیون(37روز)

–ناخواسته 65میلیون (16روز)