1

مسعود کیمیایی بازیگر فیلم پسرش شد!!!/ناصر ملک‌مطیعی نقش مقابل وی را ایفا می‌کند!

سینماژورنال: مسعود کیمیایی برای آن که اولین محصول سینمایی پسرش پولاد در مقام کارگردان به بهترین نحو تولید شود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

به گزارش سینماژورنال کیمیایی نه تنها تهیه کنندگی “معکوس” اولین فیلم بلند پولاد را برعهده گرفت بلکه در چینش عوامل پشت دوربین نیز سعی کرد به پسرش مشاوره کامل بدهد.

در راستای مشاوره های کیمیایی بزرگ بود که پولاد توانست از یک سری چهره مطرح پشت صحنه سینمای ایران از ایرج رامین فر به عنوان طراح صحنه و تورج منصوری به عنوان فیلمبردار گرفته تا سعید ملکان به عنوان گریمور و بهزاد عبدی به عنوان موزیسین بهره گیرد.

چندی قبل خبر حضور ناصر ملک مطیعی به عنوان بازیگر یکی از نقشهای “معکوس” مطرح شده و حالا آن طور که “بانی فیلم” خبر داده مسعود کیمیایی خودش هم در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

گویا  اگر شرایط حضور ناصر ملک مطیعی در این فیلم قطعی شود مسعود کیمیایی نیز در این فیلم نقش مقابل ناصر را بازی می کند.

مسعود کیمیایی هرچند در یک سری فیلم مستند بجای خودش ایفای نقش کرده اما این اولین باری است که در یک درام سینمایی به عنوان بازیگر ظاهر می شود.

البته که وی تجربه تدوین، طراحی صحنه،  طراحی لباس و ساخت آنونس را در کنار نویسندگی و کارگردانی داشته است و حالا برای نخستین بار بازیگری در سینمای داستانی را نیز تجربه می کند.

“معکوس” که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبروست و سوال‌های زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سال‌ها پدرش پیدا می‌شود. پدر، پسر را به آدرسی فرا می‌خواند.