1

مسعود جعفری جوزانی: آنها که با چلوکباب رأی جمع می‌کنند نمی‌گذاشتند تیزر “ایران برگر” پخش شود/ تبلیغات شهرداری به نزدیکان مسئولان تعلق می‌گیرد

سینماژورنال: “ایران برگر” تازه ترین محصول سینمایی مسعود جعفری جوزانی پیشتاز فروش سینماهاست با این حال این فیلم بلحاظ تبلیغات میدانی به شدت مهجور است.

به گزارش سینماژورنال کمترین بیلبورد خیابانی برای معرفی فیلم تدارک دیده نشده و در سراسر شهر حتی یک بنر تبلیغاتی هم برای فیلم درنظر گرفته نشده است.

البته که “ایران برگر” روزهای ابتدایی اکرانش را با ممنوعیت پخش تیزر تلویزیون هم روبرو بود.

تبلیغات شهرداری به نزدیکان مسئولان تعلق می گیرد

جعفری جوزانی درباره کمبود تبلیغات میدانی برای فیلمش به “تماشاگران امروز” می گوید: تبلیغات از سوی شهرداری خیلی گزینشی به عده خاصی که از همفکران و نزدیکان مسئولان هستند تعلق می گیرد. یک بخش از آن هم به افرادی که ظاهرا از بخش خصوصی هستند سپرده شده که به دلخواه راه خود را می روند.

کمترین مبلغ برای سه بیلبورد شهری 200 میلیون است

این کارگردان ادامه می دهد: کمترین مبلغی که برای سه عدد بیلبورد شهری آن هم به مدت یک ماه از ما درخواست شده 200 میلیون تومان بود. مگر یک فیلم چقدر فروش میکند که بتواند این ارقام را بپردازد. دقت کنید که فقط یک سوم فروش فیلمها به تهیه کننده می رسد یعنی برای پرداخت 200 میلیون باید 600 میلیون از فروش را پرداخت کنید.

آنها که با زور چلوکباب و قیمه رأی جمع می کنند مخالف پخش تیزرها بودند

به گزارش سینماژورنال مسعود جعفری جوزانی که سابقه سالها فعالیت در تلویزیون و ساخت سریالی خاطره انگیر چون “در چشم باد” را در کارنامه دارد درباره توقیف تیزرهای تلویزیونی “ایران برگر” در روزهای ابتدایی اکران اظهار می دارد: توقیف تیزرها بخاطر اطلاعات نادرستی بود که به صداوسیما ارسال شده بود. احتمالا فشار ارباب جمعی کسانی که با ضرب و زور چلوکباب و قیمه از مردم رأی جمع می کنند باعث ارسال این نامه های تهدیدآمیز باشد.

طبیعی بود که نگران باشند

وی می افزاید: البته طبیعی و قابل درک است که نگران شده باشند. آنها بودند که می خواستند جلوی دیده شدن فیلم را بگیرند اما تلویزیون وقتی متوجه واقعیت شد تبلیغات را آزاد کرد.