1

مریلا زارعی بازیگر “بادیگارد” حاتمی‌کیا شد/مذاکره با فیلمبردار “از کرخه تا راین”

سینماژورنال: هرچند ابراهیم حاتمی کیا و پژمان لشکری پور که این روزها به عنوان تهیه کننده در کنارش فعالیت می کند هیچ کدام به صراحت درباره وضعیت تولید تازه ترین فیلم این کارگردان حرف نمی زنند اما گویا تولید “بادیگارد” جدی شده و این فیلم به زودی کلید می خورد.

به گزارش سینماژورنال چندی قبل شایعه شد که پرویز پرستویی نقش اصلی مرد فیلم را بازی می کند و حالا و البته همان طور که قابل پیش بینی بود مشخص شده که مریلا زارعی نیز بازیگر اصلی زن است.

زارعی در آثار سالهای اخیر حاتمی کیا و از جمله “گزارش یک جشن”، “دعوت” و “چ” نقش محوری داشته است.

مریلا زارعی و پرستویی در برابر دوربین محمود کلاری

آن طور که “بانی فیلم” خبر داده در “بادیگارد” هم این مریلا زارعی است که ایفاگر نقش اصلی زن خواهد بود و در کنار وی چند بازیگر شناخته شده و از جمله پرویز پرستویی نیز حضور دارند.

به جز این گویا حاتمی کار مدیریت تصویربرداری “بادیگارد” را هم به محمود کلاری پیشنهاد داده اما وی که این روزها در ایالات متحده به سر می برد هنوز به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است. کلاری پیش از این و در “از کرخه تا راین” با حاتمی کیا همکاری کرده بود.

دانشمند هسته ای و بادیگاردش

داستان “بادیگارد” درباره محافظ یک دانشمند هسته‌ای است که مأموریت پیدا می‌کند از او محافظت کند. او از بچه‌های جنگ است و حالا درگیر ماجرایی جدید شده است.

پیش بینی می شود با تکمیل بازیگران، “بادیگارد” تا اواخر بهار کلید خورده و برای حضور در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر آماده شود.

زندگی شهید قجه ای بعد از “بادیگارد”

حاتمی کیا همزمان تحقیقات پروژه زندگی شهید حسین قجه ای را هم جلو می برد اما از آنجا که آن پروژه بلحاظ پروداکشن وسیعتر است فعلا “بادیگارد” را تولید کرده و سپس به سراغ آن پروژه خواهد رفت.