1

مرگ یک کارگر، تولید فیلم تازه اسکورسیزی را به تأخیر انداخت!

در شرایطی که مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری تازه ترین اثرش با نام “سکوت” را در پایتخت تایوان آغاز کرده بود اما مرگ یکی از کارگردان نصب دکور، تولید را به تعویق انداخت.
سینماژورنال: پیش تولید فیلم “سکوت” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی شاهد مرگ یکی از کارگران ساخت دکور شد!
به گزارش سینماژورنال و به نقل از سایت “تله لوازیق” این کارگر به هنگام ساخت دکور در یکی از لوکشینها در کشور آسیایی تایوان از ارتفاع به پائین سقوط کرد و با مرگش تیم سازندگان فیلم را در غم فرو برد.
سخنگوی پرو‍ژه در تشریح این حادثه گفت: یکی از کارگران به هنگام کار بعد از سقوط سقف به پائین سقوط کرد و زیر آوار در گذشت، این حادثه همه ما و از جمله مارتی را شوکه کرده است.وی ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی اعلام کرد که در شرایط کنونی ادامه فعالیت برای مدتی متوقف می شود.بنابر این گزارش “لیام نسون” بازیگر اصلی این فیلم در صحنه حضور نداشته است ولی طی تماس با اسکورسیزی از وی خواسته است که برنامه ای ویژه را برای شرکت در مراسم تشییع جنازه این کارگر فنی تدارک بیند.
 سفر دو کشیش به ژاپن
فیلمنامه “سکوت” توسط “جی کوکز” و براساس رمانی از “شوساکو اندو” نگارش شده است. داستان فیلم درباره دو کشیش است که برای تبلیغ مسیحیت به ژاپن سفر میکنند و در این بین مشکلات و دردسرهای بسیاری را متحمل میشوند. لیام نسون و اندرو گارفیلد بازیگران اصلی فیلم هستند.