1

مذاکرات انجام شد؛ هم نسخه سینمایی “پایتخت” تولید می‌شود و هم فصل پنجم آن

سینماژورنال: در حالی که در ماه های گذشته یکی از دلایل عدم تولید فصل پنجم “پایتخت” درخواست عوامل سریال برای در اختیار گرفتن رایت سینمایی این فیلم و سپس تلاش برای ساخت فصل بعدی عنوان شده بود(اینجا را بخوانید) ولی تهیه کننده سریال هم این مسأله را تکذیب کرده بود، اما دیشب کارگردان این مجموعه مذاکرات با صداوسیما برای تولید نسخه سینمایی کار را تأیید کرد.

به گزارش سینماژورنال سیروس مقدم که شب سال تحویل به عنوان مهمان در برنامه “سه ستاره” حضور یافته بود، در سخنانی گفت: اگر مجموعه “پایتخت” موفق بوده و توانسته مردم را با خود همراه کند به خاطر گروه و تیمی است که با هم همکاری خوبی داشته اند و طی این سال‌ها کاملا با هم هماهنگ شده اند.

وی در ادامه درباره ساخت نسخه سینمایی “پایتخت” بیان کرد: از آنجایی که خوشبختانه این سریال علاقه‌مندان بسیاری دارد، مذاکراتی با ریاست محترم سازمان صداوسیما شده که “پایتخت” را در عرصه سینما هم داشته باشیم و در تداومش هم سریال “پایتخت 5” را با قصه‌ای ناب داشته باشیم.

به گزارش سینماژورنال البته که سیروس مقدم در سخنان خود فقط از مذاکرات صورت گرفته صحبت کرد و درباره نتیجه مذاکرات چیزی نگفت ولی از آنجا که به نظر می رسد در سال پیش رو مدیران رسانه ملی به دلیل بحران اقتصادی گریبانگیر صداوسیما هم که شده بهتر می‌بینند که بر روی مجموعه های موفق مانند “پایتخت” سرمایه گذاری کنند، تولید فیلم سینمایی “پایتخت” دور از دسترس نیست.

پیشتر از یکی از شرکتهای معظم فیلمسازی که به تازگی وارد چرخه اکران فیلم شده است به عنوان سرمایه گذار تولید نسخه سینمایی “پایتخت” نام برده شده بود.