1

ممنوع الفعالیت شدن علی ضیاء در تلویزیون، رادیو و حتی شبکه های استانی!!!

سینماژورنال: در حالی که فضل ا.. شریعت پناه مدیر گروه اجتماعی شبکه اول سیما از بازگشت علی ضیاء با برنامه “امشب” خبر داده بود علی اصغر پورمحمدی معاون سیما از  ممنوع الکاری کامل و معرفی این مجری به کمیته انضباطی مجریان خاطی سیما خبر داد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه اول: ضیاء از هفته آینده برمی گردد
به گزارش سینماژورنال صبح سه شنبه 12 آبان ماه فضل ا.. شریعت پناه از بازگشت برنامه «امشب» با اجرای سیدعلی ضیاء خبر داد و به “ایسنا” توضیح داد: برنامه «امشب» تا زمانی که آقای ضیاء عازم حج شد، به روی آنتن رفت و سپس قطع شد. ولی در حال حاضر که ایشان از حج بازگشته‌ است، ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید از هفته آینده برنامه مجددا به آنتن برمی‌گردد.

وی ادامه داد:  ما اکنون هم آمادگی پخش این برنامه را داریم و فقط مشکل‌مان استودیو است؛ یعنی اگر استودیو برنامه مشخص شود از هفته آینده «امشب» را خواهیم داشت. برنامه «امشب» قرار است نسبت به سری گذشته کمی متفاوت‌تر و هدفمند‌تر باشد.

معاون سیما: علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است
با این حالا عصر سه شنبه علی اصغر پورمحمدی در گقتگو با خبرگزاری “فارس” بیان داشت: علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنو‌ع‌التصویر شده و اجازه اجرای برنامه در صداوسیما ندارد.

وی ادامه داد: حضور در یک مهمانی واقع در یک رستوران، توهین به تیم استقلال و توهین به مربی تیم استقلال دلایلی است که منجر به ممنوع‌التصویری علی ضیاء شده است.

معاون سیما درباره مدت زمان این ممنو‌ع‌التصویری گفت: زمان در نظر گرفته شده مشخص نیست. پرونده ایشان در کمیته انضباطی مجریان صداوسیما مطرح شده تا بررسی شود و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود که تا کی ممنوع‌التصویر خواهد بود.

وی همچنین درباره برنامه «امشب» که قرار بود سری جدید آن نیز با اجرای علی ضیاء روی شبکه یک سیما برود، توضیح داد: سری جدید به روال سابق خود می‌تواند به روی آنتن برود ولی قطعاً مجری آن فرد دیگری خواهد بود.

پورمحمدی در پایان گفت: ممنوع بودن حضور علی ضیاء شامل تلویزیون، رادیو و حتی مراکز استان‌ها است.

پیگیری حقوقی مظلومی 
به گزارش سینماژورنال در جریان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس علی ضیاء به پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال توهین کرده بود و مظلومی نیز از پیگیری حقوقی این توهین خبر داده بود.(اینجا را بخوانید)