1

مدیر شبکه دوم تلویزیون از “جدول پخش بسیار رنگین و متنوع و محترم” و “درخشش” و “اوج توفیق” سریالهایش گفت!!

سینماروزان: قدیم‌ها می‌گفتند “مشک آن است که ببوید و نه آن که عطار بگوید” ولی محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دوم تلویزیون بی توجه به این مثل، خودش به تعریف و تمجید از عملکرد خویش پرداخته است.

محمدرضا جعفری‌جلوه در گفتگویی که هیچ چالشی ندارد و یادآور رپورتاژهایی است که زمانی بیزنسمن‌های خودستا جهت ارائه بیلان کاری با صرف هزینه به نشریات کاغذی می‌دادند(؟) به خبرآنلاین گفت: در این دو سه ماه گذشته در زمستان ۹۸ و در بهار ۹۹. ما هم به عنوان شبکه دو و هم به عنوان جزء و عضو و بخشی از کلیت صدا و سیما و کلیت رسانه در تکاپو بودیم برای تولیدات بهتر و توفیقات قابل اعتنایی هم داشتیم، در زمستان ۹۸ درخشش(!!) سریال «از سرنوشت» که یکی از آثار خوب و ارزشمند سال‌های اخیر تلویزیون بود و اخیراً هم که در سال ۹۹ این تجربه تداوم پیدا کرده با «بچه مهندس ۳» که توانسته در اوج توفیق(!!) با مخاطب خودش پیوند بسیار خوبی برقرار کند.

جعفری‌جلوه در جایی دیگر به خبرآنلاین گفت: رمضان امسال شبکه دو بسیار متفاوت از سال‌های گذشته خودش بود. “جدول پخش بسیار رنگین و متنوع و محترمی مشحون از برنامه‌های متناسب و ارزشمند از گروه‌های مختلف”، داشت. “یک جدول پخش وزین و متوازن و متنوع” از آغازین ساعات سحر تا نیمه شب، گواه تلاش بسیار و گسترده و کیفی همکاران برنامه‌ساز ما در ارائه “برنامه‌های تازه، متین و متفاوت با طعم‌های خاص خود “که عناوین آن هم قابل ملاحظه  و ملموس بود.

اگر یک مدیر نورس و تازه از راه رسیده این طور به تعریف و تمجید عملکرد خویش می‌پرداخت می‌گذاشتیم به حساب ذوق‌زدگی مدیریتی ولی جعفری‌جلوه چرا؟؟
جلوه که سالهاست مشغول مدیریت خدمت‌رسانه(!) از سینما تا تلویزیون بوده چرا این چنین یکطرفه به تعریف و تمجید خویش و شبکه تحت امرش پرداخته؟؟؟ و لااقل در بخشی از گفتگویش پاره‌ای از نقدهای وارده به مدیریت شبکه و فی‌المثل شبهه‌های حضور خویشاوندان در حلقه مدیریتی را پاسخگو نبوده؟؟