1

مدتی بعد از تعریف و تمجید ناطق نوری از مهاجرانی⇐ یک روزنامه اصولگرا از بازگشت وزیر ارشاد دولت اصلاحات به کشور خبر داد+واکنش مهاجرانی به این خبر

سینماژورنال: یازده سال بعد از خروج از کشور عطاءا.. مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات که بسیاری از اهالی سینما دوران وی را بواسطه سیف ا.. داد معاون سینمایی اش به یاد دارند، روزنامه اصولگرای “جوان” خبر از بازگشت وی به کشور داده است.

به گزارش سینماژورنال این روزنامه نوشته است: شنیده ها حاکی از آن است که عطاءا.. مهاجرانی – وزیر ارشاد دولت اصلاحات – قول‌های مساعد و محکمی را از جانب برخی مسئولان و افراد تأثیرگذار داخلی برای بازگشت بی‌سروصدا به کشور دریافت کرده است.

این روزنامه افزوده است: بر همین اساس، اقدامات چند ماهه اخیر وی نظیر خاتمه کار سایت جرس و بستن حساب‌های کاربری شبکه‌های مجازی از جمله فیس‌بوک، توئیتر، پلاس و کانال تلگرام آن از سوی برخی تحلیلگران، به عنوان زمینه‌سازی برای دستیابی به این هدف ارزیابی شده است.

او غفلت کرد…
به گزارش سینماژورنال خبر بازگشت به کشور مهاجرانی در حالی شنیده می شود که حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری به تازگی در گفتگویی با روزنامه اصلاح طلب “اعتماد”  خروج او از کشور را اشتباه خواند و با ابراز تاسف گفت: او غفلت کرده و هم به خودش و هم به کشور جفا کرد. او نیروی بسیار با استعداد و باهوشی بود و می شد که بماند و جامعه از او استفاده کند.

او در پاسخ به سوال دیگری به مقایسه جلسه استیضاح مهاجرانی و عبدالله نوری پرداخت و این بار نیز مهاجرانی را «یک فرد مسلط، خوش ذوق و سلیقه» نامید که در سخنانش گاهی لطیفه می گوید و گاهی هم شعر حافظ می خواند که این نکات در جلب نظر مستمعان مجلس پنجم در رای نیاوردن استیضاحش بسیار موثر افتاد.

امیدوارم این شایعه به واقعیت تبدیل شوو
به گزارش سینماژورنال واکنش مهاجرانی به خبر روزنامه جوان هم جالب است. وی در گفتگو با سایتی به نام “انصاف نیوز” که در مرداد 92 راه افتاده اما از اردیبهشت تا آذرماه امسال توقیف بوده بیان داشته است: امیدوارم این شایعه تبدیل به واقعیت شود!

مهاجرانی در ادامه ادعاهایی را هم درباره رسانه های وابسته به وی چنین اظهار داشته است: من در تاسیس و یا تعطیل جرس هیچ نقشی نداشته ام. هیچگاه صفحه فیس بوک نداشته ام. مطالبم را در سایت مکتوب می نویسم که در تلگرام مکتوب هم باز نشر می شود. صفحه ی تویترم هم کم و بیش فعال است.

مهاجرانی درباره توصیفات ناطق از خودش نیز گفته است: از لطف و مروّت و صفای سرور عزیز و دوست شفیق جناب آقای ناطق نوری بسیار ممنونم.