1

محسن امیریوسفی به “نقد۴” می‌آید

سینماژورنال: حواشی مربوط به حضور سه باره “آشغالهای دوست داشتنی” در جشنواره فیلم فجر و کنار گذاشته شدن این فیلم از جشنواره همچنان ادامه دارد و در این بین بناست امشب 23 دی ماه کارگردان این فیلم در برنامه “نقد4” حضور یابد.

به گزارش سینماژورنال این حواشی با اظهارنظر دبیر جشنواره مبنی بر اینکه مطابق با آیین نامه جشنواره “آشغالهای دوست داشتنی” نمی توانسته در جشنواره باشد و واکنش کارگردان این فیلم مبنی بر دیده نشدن این اثر توسط هیأت انتخاب دوره های پیشین به اوج خود رسید.

به دنبال آن نیز شهاب حسینی در جریان استعفای خود از مشاوره دبیری جشنواره یکی از دلایل استعفای خود را کنار گذاشته شدن همین فیلم اعلام کرد.

همه این حاشیه ها سبب ساز آن شده است که دست اندرکاران برنامه “نقد4” پنجشنبه شب 23 دی ماه که به سینمای ایران اختصاص دارد در تدبیری هوشمندانه از محسن امیریوسفی دعوت به عمل آورند که در برنامه حضور داشته باشد و درباره برخی از این حاشیه ها اعلام نظر کند.

به نظر می رسد این حضور بتواند پاسخگوی بسیاری از سوالاتی باشد که درباره “آشغالهای دوست داشتنی” طرح شده است بخصوص ادعای بودجه میلیاردی این اثر که اخیرا یک رسانه اصولگرا آن را طرح نموده است.