1

مجری “من و تو” در بین‌الملل فجر؟+عکس

سینماژورنال: بین الملل فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشت که تنها خبرگزاری سینمای ایران “سینماپرس” از حضور سوال برانگیز مجری شبکه “من و تو” در این رویداد خبر داده است.

به گزارش سینماژورنال این مجری منصوره حسینی است که خبرنگار اتاق خبر شبکه “من و تو” است.

هنوز مشخص نشده که آیا تصویری که سینماپرس از یکی از مهمانان جشنواره ارائه داده همان مجری “من و تو” است یا شخصیتی شبیه به او.

البته خبرگزاری “برنا” نیز در گزارش تصویری روز سوم جشنواره تصویری را مخابره کرده که این مجری یا مجری‌نما در آن به چشم می خورد.

متن گزارش سینماپرس درباره این حضور را بخوانید:

جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری سید رضا میرکریمی  ۳ اردیبهشت ۹۵ با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو همراه شد. شبکه من و تو شبکه بهایی و انگلیسی شناخته شده ایست که هجمه های بسیاری نسبت به نظام و مسئولین را در دستور کار خود داشته و دارد.

این روزها این رویداد فرهنگی که سازمان سینمایی متولی برگزاری آن به شمار می رود در حالی روزهای برگزاری خود را پشت سر می گذارد که از جنبه های مختلفی مورد انتقاد قرار گرفته است.

اما جدا از این انتقادات حضور برخی افراد در این جشنواره سوالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد می کند که متولیان برگزاری آن باید پاسخگو باشند.

آیا ایشان همان منصوره حسینی است؟
آیا ایشان همان منصوره حسینی است؟/عکس: امیرحسین غضنفری(سینماپرس)
آیا ایشان همان منصوره حسینی است؟
آیا ایشان همان منصوره حسینی است؟/عکس: امین یاری(برنا)