1

مجری دوماهه برنامه “سینمای ایران” درگیرودار یک زندگی غیرمعمول+عکس

سینماژورنال: فیلم داستانی”در پیکر” به نویسندگی و کارگردانی مهدی آقاجانی با سرمایه گذاری استودیو فیلم کفشدوزک و در لوکیشنی در غرب تهران کلید خورد.

به گزارش سینماژورنال این فیلم با ساختاری متفاوت، فضایی فرا واقعی و ذهنی را با تلفیق تکنیک رئال و جلوه‌های ویژه بصری ارائه می‌دهد که در آن امیرشهاب رضویان کارگردان سینمای ایران که حدودا دو ماه مجری برنامه سینمایی “نقد4” بود نقش اصلی را ایفا کرده است.

این فیلم داستانی کوتاه زندگی سورئال را از مرد و زنی جوان روایت می‌کند که با تکنیکی منحصر بفرد فیلمبرداری می‌شود و CGI نقش مهمی در این فیلم رئال دارد. یکی از دلایل به کار گیری این تکنیک بسیار دشوار، توانایی در انیمیشن سازی و کارگردانی انیمیشن است.

داستان این فیلم براساس زندگی زن و مردی جوان روایت می‌شود و که بسیار غیر معمول بوده و داستان در ادامه زیرساختی فلسفی روایت می‌شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیرفیلمبرداری: امیر حسین خوشبین، دستیار کارگردان و برنامه ریز:عباس جلالی یکتا، مدیرصدابرداری:علیرضا کریم نژاد، مدیر تولید:مهدی بیاتی، طراح صحنه ولباس: مهسا هدایتی، طراح چهره پردازی: علی شفیعی ثابت، منشی صحنه: شیرین شاهین، عکاس: نادر رضائیان، مدیر تدارکات:مصطفی روشن روان، ساخت دکور و آکسسوار: محمد راستگو، تصویربردار پشت صحنه: روح اله هاشمی، دستیاران فیلمبردار: احسان نادری،محمد زهی،ستار گودرزی،مسعود خراسانی،کوثر حیدری،دستیار صدا:نیما عزت،دستیاران، صحنه و لباس:مرضیه سید صالحی، پریا حسنی، ساخت ماسک:علی اسماعیل زاده، بهاره شفیق، کنترل پروژه: علیرضا آقالطیفی، مدیر روابط عمومی: الهام نادری فرید/بازیگران: امیرشهاب رضویان، محمدمهدی کارت، مهدی شاهپیری، فرانک کلانتر، غزل میرزایی،مهری آل آقا،هانی حسینی، علیرضا آقالطیفی و باربد عطایی.

گفتنی است مهدی آقاجانی کارگردانی فیلم‌هایی چون “شکستنی است”،”اینسان”،”گل و بلبل”،”آواز مینا” و انیمیشن‌هایی چون مجلس آیینه و غیره را در کارنامه خود دارد که جوایز مختلفی را نیز در جشنواره های داخلی و خارجی برای آثار نام برده از آن خود کرده است.

در پیکر امیرشهاب رضویان
امیرشهاب رضویان در نمایی از “در پیکر”